אראמיס – מסעדת חוף באווירה ייחודית ואירועי בוטיק

הכי קרוב שאפשר למים של חוף הים של אשדוד, מסעדת אראמיס היא המקום המושלם לאכול באווירה של חו"ל. התפריט מגוון, אירועי בוטיק במקום, עיצוב משגע ומהמם ואוכל טרי ללא פשרות. ברוכים הבאים לאראמיס

מהרגע שנכנסים למסעדת אראמיס באשדוד הנשימה נעתקת. העיצוב הייחודי והנוף לים שנמצא במרחק נגיעה מהמם ביופיו. המקום מעוצב בהשראת הספר המפורסם "שלושת המוסקטרים" שהרי אראמיס היה למעשה אחד הסייפים מבין השלושה. אך העיצוב הוא לא היתרון היחידי שיש למסעדת אראמיס, אמנם כבר נאמר אל תסתכל אלא במה שיש בו, אך במקרה הזה התוכן לא פחות יוקרתי מאשר החיצוניות.

את המסעדה מנהל ראובן צימריק ביד רמה "אנחנו משתדלים לעמוד פה בסטנדרט הגבוה ביותר" אומר צימריק בשיחה עם אשדוד אונליין כשרוח הים נושבת עלינו בבריזה מרעננת. "זה נכון שאנחנו נמצאים כל כך קרוב לים, אבל אנחנו לא מסעדת חוף סטנדרטית. אין לנו פה נרגילות ודברים כאלה. אנחנו מסעדה ברמה גבוהה ואנחנו צריכים לעמוד בסטנדרט הזה". המסעדה מחולקת ל-3 חלקים. החלק הפנימי שבו ניתן לעשות גם אירועים. המרפסת מול הים ובר ריקודים בחוץ. 

"המקום שלנו לא מחזיק בתעודת כשרות מכיוון שאנחנו פתוחים בשבת אך כל מוצרי הגלם והמנות שלנו כשרים לחלוטין. אנחנו לא מוציאים מנות הכוללות בשר וחלב". הוא אומר. "אנחנו לא מקפידים על הכלים אבל במנות עצמם אנחנו לא מערבבים ואנחנו לא מסתירים את זה. חשוב לנו להיות שקופים עם הלקוחות שלנו".

התפריט של מסעדת אראמיס מאוד מגוון, החל מדגים וסלטים כיאה למסעדת חוף ומאכלים אתניים כמו לחמג'ון טורקי וחינקלי וחצ'פורי גיאורגים. מאכלים איטלקיים בשרים והמבורגרים ברמה גבוהה. 

"הכל אצלנו מוכן במקום" אומר צימריק. "טריות זה בין הדברים החשובים ביותר אצלנו. אנחנו מכינים את הכל במקום חוץ מהקינוחים. יכול להיות שמנות יתעכבו קצת ביציאה מהמטבח אבל הטריות והאיכות צריכה להיות מהגבוהות ביותר כדי לתת את החוויה הטובה ביותר".

המקום עושה גם ערבי קונספט מיוחדים. בימי שלישי יש ערבי "שנות ה-80" בהם מנוגן במהלך הערב מוזיקה מהתקופה, ימי חמישי הם "ערבי קוקטיילים" ו"מסיבת טכנו" החל משעה 9 וחצי בערך. ובימי שישי "קבלת שבת" עם דיג'יי ובערב הופעה חייה עם זמר ששר בסגנונות שונות לפי טעמם ובקשותיהם של יושבי המסעדה. 

מסעדת אראמיס ממוקמת חוף לידו 1 באשדוד. המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע. בימי ראשון עד חמישי משעה 11 בבוקר ועד אחרון הלקוחות. בימי שישי החל מהשעה 9 בבוקר ובימי שבת משעה 8 בבוקר. משלוחים מהמסעדה זמינים דרך אפליקציית וולט ותן ביס.
להזמנות מקום לאירועים ופרטים נוספים – 086270440

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך