מלחמת הכנופיות

"קטנוע התופת":הוארך מעצרם של האחים פארס החשודים בנסיון חיסול עבריין בכיר בעיר

על פי החשד, השלושה המזוהים מודיעינית עם מישה טנסקי, תכננו להתנקש בחייו של עבריין בכיר מהמאפיה הגרוזינית שהיה אמור להגיע לאזור. "היה חשש ממשי ממוות של חפים מפשע".

בית משפט השלום האריך הבוקר בשישה ימים את מעצרם של אמיר פארס, תומר פארס ומידר סויסה, החשודים כי הכינו "קטנוע תופת" אותו מילכדו סמוך לבית עסק בעיר, במטרה לחסל עבריין בכיר שהיה אמור להגיע למקום.

על פי החשד השלושה מילכדו קטנוע גנוב ותכננו לפוצץ אותו כשעבריין בכיר מהכנופיה הגרוזינית בעיר היה אמור לעבור שם. במשטרה מנסים לבדוק האם יש קשר למלחמה בין המאפיה הרוסית לכנופיה הגרוזינית שכן פארס משוייך מודיעינית למישה טנסקי לו סכסוך דמים עם הכנופיה הגרוזינית, ובמשטרה חוששים שמלחמה זו עדיין לא גוועה.

גורם בכיר במשטרה איתו דיברנו הבוקר הביע חשש כבד לחיי אזרחים חפים מפשע במידה וה"פיגוע הפלילי" הזה היה יוצא אל הפועל "מדובר על קטנוע ממולכד, שאם היה מתפוצץ יכל לגבות חיי אזרחים חפים מפשע. הדמיון לסוג הפעולה מאותו "פיגוע פלילי" ביהודה הלוי מעלה צמרמורת בכולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך