קוביקה: "אשדוד היא משפחה"

קוביקה חוגג 50 ובראיון לוואלה ספורט, הוא מספר על התקופה שלו בישראל. הוא שיחק במכבי ת"א, בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד. קוביקה גם מתייחס בריאיון לרן בן שמעון ואלון חזן.

"הייתי במכבי ת"א  הגדולה, בבית"ר ירושלים המיוחדת ובאשדוד שהייתה לי כמו משפחה אפילו שהייתי שם זמן לא רב", כך סיפר אנדז'יי קוביקה בראיון שערך לעיתונאי יניב טוכמן, בוואלה ספורט, במלאות לו 50.

.קוביקה הוסיף: "למדתי להכיר שם את ג'קי בן זקן שהוא איש חכם מאוד. ג'קי שומר הכול צמוד לחזה. אהבתי מאוד את אלישע לוי שהוא אדם נפלא. אני פשוט מאוהב בישראל".

רן בן שמעון מאמן את אשדוד.

"אני זוכר את רן מצוין. הוא היה בהפועל חיפה כשהייתי במכבי תל אביב בקדנציה הראשונה. אני יודע שהוא אימן גם את נבחרת קפריסין. הוא בחור ברמה גבוהה".

מה אתה אומר על המינוי של אלון חזן למאמן נבחרת ישראל?

"היה לי כיף לשמוע. אלון חזן בישל לי הרבה שערים באשדוד. אני מבין שג'ובאני רוסו עדיין איתכם. תמיד הייתה לו מנטליות טובה של ישראלי. גם שורה אובארוב כבר נהיה ישראלי. כשאתה פוגש אותו, תגיד לו שלעולם לא אשכח אותו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך