הג'יהאד האיסלאמי מאיים: "נתקוף במקומות שבהם הוצבה כיפת ברזל"

ארגון הגיהאד האיסלמי באיום מפורש על ישראל ומזהיר כי ישגר רקטות לעבר הערים שבהם הוצבה כיפת ברזל

לאחר שצה"ל תקף בסוריה וחיסל את חברי החוליה שירתה רקטות לעבר ישראל, איים ארגון הג'יהאד האיסלאמי לנקום את מותם של המחבלים ולתקוף את ישראל בשטחה. דובר הארגון דאוד שיהאב סיפר במסיבת עיתונאים שנערכה ליד מטה הצלב האדום בעזה כי ארגונו אינו אחראי לירי הרקטות לעבר ישראל וכי הארגון ימצא דרך לנקום בישראל ואמר: "נדע להגיב בזמן המתאים לתקיפה של ישראל וזה יהיה במקומות שבהם כיפת ברזל נמצאת" בדבריו של דובר האירגון התייחס להצבת כיפת ברזל באשדוד ובבאר שבע.

שר הביטחון – משה בוגי יעלון התייחס לתקיפה של ישראל ואמר: "חיסול החולייה שירתה אתמול לעבר ישראל הוא הוכחה נוספת לכך שלא נסבול כל ניסיון לשבש את חיינו ולפגוע בביטחונם של אזרחי ישראל. יידע מי שמבקש לעשות זאת, כי צה"ל ומערכת הביטחון ירדפו אותו עד חורמה ויניחו עליו את היד, בכל עת ובכל מקום. אין לנו כל כוונה להתפשר על כך, ואל לו לאיש לבחון את נחישותנו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך