בשבילכם

ההזדמנות שלך לחזור לשוק העבודה

הכירו את מרכז הזדמנות ⦿ שירות עירוני ייחודי המציע מגוון רחב של פתרונות לתושבי העיר המחפשים עבודה או רוצים לעשות הסבה מקצועית ⦿ "לכל אדם מגיעה הזדמנות לעבוד בעבודה המתאימה לו" אומרת מנהלת המרכז, ניגאר מכטייב כהן

מרכז הזדמנות הינו מרכז תעסוקה עירוני הפועל במסגרת משרד הכלכלה בשותפות עם משרד הרווחה והמנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד. מרכז הזדמנות אשדוד הינו חלק ממערך ארצי ומטרת המרכזים היא לסייע בהשתלבות בעולם העבודה ולהגיע לעצמאות כלכלית.

המרכז באשדוד מתמחה בקידום תעסוקה, ובכל שנה מעניק הכוונה וכלים להשתלבות בעבודה איכותית ומקדמת לאלפים מתושבי העיר והסביבה.

במרכז תכניות תעסוקתיות שונות ומגוונות, הנותנות מענה לתושבי אשדוד והסביבה בגילאי 18 ומעלה (קיימת תכנית ייחודית לגילאי 60+), נשים וגברים כאחד, המעוניינים להיכנס למעגל התעסוקה או לשדרג את עצמם מבחינה מקצועית.

בכל שנה מרכז הזדמנות נותן מענה לכ-1500 משתתפים, מאות משתתפים בכל שנה עושים צעד ראשון בעולם התעסוקה, חלקם מושמים בעבודה מיטבית המתאימה ליכולותיהם וכישוריהם וחלקם משדרגים את מעמדם ושכרם בעבודה.

מרכז הזדמנות נמצא בקשר מתמיד עם מאות מעסיקים מאשדוד והסביבה אשר קולטים עובדים ומתנדבים במרכז לטובת התושבים – מעבירים סדנאות ומכינים את המועמדים לראיונות עבודה בחברות השונות .

צוות המרכז מורכב  ממאמנות תעסוקה מומחיות הפועלות במקצועיות ויצירתיות לסיוע בהגשמת השאיפות בעולם העבודה, למען חיים מספקים ומלאי משמעות.

משתתפי המרכז זוכים לקבל ליווי מקצועי פרטני או קבוצתי, בהתאם לצורך שלהם. כמו כן, לאורך השנה ניתנים שירותי תשתית שונים כדוגמת סדנאות, וובינרים והרצאות בנושאים שונים ומגוונים הקשורים לעולם העבודה.

המרכז מציע בנוסף שירות של חיבור למעסיקים ולמשרות ומגוון הכשרות מקצועיות במימון חלקי או מלא, הנמצאות בפיקוח התמ"ת. מוצעות גם הכשרות של מעסיקים עם השמה.

"המוטו שלנו שאנחנו מאמינים כי לכל אדם מגיעה הזדמנות לעבוד בעבודה שמתאימה לו, להתפרנס בכבוד ולחיות ברווחה אישית ומשפחתית" .אומרת מנהלת מרכז הזדמנות ניגאר מכטייב כהן. "כחלק מהשירות אנחנו עורכים ירידי תעסוקה והכשרה המנגישים משרות רבות והכשרות לתושבים במקום אחד. לפני כשבועיים התקיים יריד תעסוקה גדול שערכנו יחד עם האגף לתעשיה וכלכלה במתחם הביג. היריד היה ארוע שיא כחלק משבוע תעסוקה עירוני גדוש במידע והרצאות מפי מומחי תוכן מובילים – המשתתפים קיבלו מידע עדכני על זכויות בכניסה לעבודה, שידרגו את קורות החיים שלהם ואף נחשפו להזדמנויות תעסוקה בהייטק ללא תואר בתחום וכל זה ללא עלות! "

כאמור היריד התקיים לפני כשבועיים ומשך למתחם הביג מאות רבות של משתתפים שפגשו כ40 מעסיקים מובילים אשדוד והסביבה שהציעו עבודה ומשרות אטרקטיביות .

מרכז הזדמנות אשדוד מציע ללא עלות, שירות בוטיק מקצועי בתחום התעסוקה, אימון וליווי תעסוקתי אישי, סדנאות הכנה לעולם העבודה, הכוונה וחיבור להכשרות מקצועיות, חיבור למשרות ולמקומות עבודה, תכניות תעסוקה ייעודיות לאוכלוסיות מגוונות ('ותיקים בעבודה'- עבור גילאי 60 + , תוכנית 'סטרייב',  'פוקוס'- עבור משתתפים עם הפרעת קשב וריכוז, 'תעסוקה שווה'- עבור משתתפים עם מגבלות שונות, ליווי של עובדות סוציאליות תעסוקתיות ועוד). פיתוח מיומנויות (קורס מיומנויות מחשב, התנהלות פיננסית, קורס עברית תעסוקתית, קורס טעימות הייטק, סדנה להורים ועוד)

"אנחנו מזמינים אתכם – כל אחד ואחת מתושבי העיר והסביבה לבוא ולקבל מאתנו שירות מקצועי, עם יחס חם ותומך על מנת להשיג את היעד הבא שלכם בעולם העבודה", מסכמת מכטייב כהן. "יחד נגדיר מטרה, נתפור לכם "חליפה אישית" המתאימה לצרכים ולשיקולים שלכם, נבין מה החסמים המעכבים ונלווה אתכם בקבלת החלטות משמעותיות בהקשר של תעסוקה, עד להשתלבות בעבודה איכותית ומקדמת".

כתובת- הרצל 1, בניין יוניטרייד, קומת גלריה, אשדוד (שעות פעילות א'-ה' 08:00-18:00)

טלפון: 08-9238535

דואר אלקטרוני: Hizdamnut@ashdod.muni.il

פייסבוק- 'מרכז הזדמנות אשדוד- מתקדמים לעבודה'.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך