היום הדיון שיקבע את גורלה של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד

היום, שני, אחה"צ, אמור להתקיים הדיון בבית הדין של איגוד הכדורסל בעניין כמות היורדות לארצית. החלטה להשאיר את הכמות על שלוש עלולה לגרום לפירוק הקבוצה שרק לפני 2 עונות הייתה בליגת העל.
צילום: סימון אלון.

יום גורלי מאוד לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד.

מכבי אשדוד כזכור ירדה לארצית בתום העונה. הירידה נקבעה לאחר שבאיגוד שינו, לקראת תום העונה, את מספר היורדות מ-2 ל-3, מאחר ונקבע כי תהיה רק עולה אחת מהלאומית לליגת העל.

באיגוד הכדורסל שינו אח"כ את ההחלטה וקבעו כי הם ממליצים על העלאת 2 קבוצות לליגת העל מהלאומית, מה שמלמד שרק 2 ירדו לארצית ול-3. אשדוד היא השלישית שירדה. מנהלת הליגה התנגדה, ולכן הקבוצה פנתה לבית הדין של האיגוד. הדיון ייערך היום.

הדיון הפך לגורלי מאחר ואם אשדוד תישאר בלאומית, יהיה כנראה מי שייקח אותה ויתפעל אותה. אולי גם ג'ף רוזן שהצטרף העונה, ימשיך. אבל אם היא תישאר בארצית, נראה כי לא יהיה מי שייקח אותה עליו והיא תתפרק, ואז תישאר רק קבוצה אחת, מכבי צבר אשדוד שגם היא בארצית. למי ששכח רק לפני 2 עונות אשדוד עוד הייתה בליגת העל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך