פעוט בן שנתיים ננעל בטעות לעיני משפחתו

האירוע התרחש ברחוב הבעש"ט באשדוד. אנשי "ידידים" חילצו אותו בשלום.
צילום: תיעוד ידידים

ביום שישי, זמן קצר לפני כניסת השבת, התקבלה שיחה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני בני משפחתו ברחוב הבעש"ט באשדוד.

מאור אקסלרד, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים, הזעיק מתנדבים והרגיע את בני המשפחה. נווה כהן, מפקד יחי' הג'יפים במחוז דרום, יחד עם כתריאל דנוך, שרון מוזס, חיים אדרי, שניאור קוביטשעק וגל מימון, מתנדבי סניף אשדוד, נענו במהירות לקריאה, הגיעו לכתובת, ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את הפעוט בשלום, מבלי לגרום נזק ברכב.

נווה סיפר: "הייתי באמצע ההכנות לשבת כשקיבלתי את הקריאה. יצאתי מהר למקום וראיתי את הילד כשהוא יושב במושב האחורי נעול ברכב מונע. יחד עם החברים שהצטרפו פתחנו את הדלת הקדמית וחילצנו את הילד. זו תחושה נפלאה לפני שבת ככה לסייע. בני המשפחה אמרו תודה רבה ושאנחנו פשוט אלופים".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית.

https://yedidim-il.org

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך