הטורניר לזכרו של בן וענונו ז"ל

זוהי השנה השביעית לקיומו של הטורניר לזכרו של חייל גולני בן וענונו שנפל ב"צוק איתן". השנה גם מועדון ספורט אשדוד לקח חלק בערב המרגש.
מימין לשמאל: יניב רוזנצויג, גיל כהן, זוהר זסנו, טום בן זקן, אדיר לוי ורז זגורי.

השבוע נערך אירוע הגמר של טורניר הקט-רגל לזכרו של לוחם גולני, בן וענונו ז"ל, שנפל בקרב ברצועת עזה במבצע "צוק איתן".

זוהי השנה השביעית לקיומו של הטורניר, והשנה גם מועדון ספורט אשדוד לקח חלק בערב המרגש שנערך בפארק אשדוד ים, בהשתתפות מח"ט גולני, מ.פ מסייעת גולני, משפחת וענונו ואנשים יקרים נוספים.

שחקני הקבוצה ערכו משחק ראווה מול לוחמי החטיבה, שחלקם אף היו חברים של בן, כאשר בפתיחת המשחק שתי הקבוצות וכל הנוכחים במגרש עמדו דקת דומייה לזכרו.

מארגן הטורניר, יניב רוזנצויג, סיפר על חשיבות הטורניר: "אני באופן אישי רואה שליחות מאוד גדולה וחשובה להמשיך בכל שנה להנציח ולהשאיר בתודעה את זכרו של בן וענונו ז"ל. אני מאוד שמח שנפלה בחלקי הזכות להקים, לנהל, ולהיות האיש שעומד מאחורי הפרויקט החשוב הזה. אני מודה למ.ס אשדוד ולכל האנשים שלקחו חלק בערב המרגש הזה ומקווה שנתראה בשנה הבאה במתכונת אף גדולה ורחבה יותר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך