רן בן שמעון: "יהיה רכש טוב"

מ.ס אשדוד פתחה את אימוניה הרשמיים לעונת 22/23. המאמן רן בן שמעון התייחס לעונה הקרובה. יצחק אספה חזר לאימונים. בן שמעון: "מחפשים שחקן בכל תפקיד".

מ.ס אשדוד פתחה את אימוניה הרשמיים לעונת הכדורגל הקרובה, עונת 22/23. לאימון הגיעו גם שחקנים שנבחנים, וכאלה שהושאלו בעונה שעברה, וחזרו העונה. אחד הבולטים שבהם הוא יצחק אספה, שהושאל לבני יהודה בעונה שעברה לאחר שסיים את ריצוי עונשו.

המאמן רן בן שמעון: "אני מאחל לעצמי להיות יותר רגוע, ליהנות יותר משנה לשנה. לבוא למועדון הזה שאני רואה אותו כמו המשפחה שלי, אז שיהיה לי כיף, וכל הזמן נתקדם גם בתור קבוצה. רוצים מטרות יותר טובות ולהתקדם כל הזמן"

לגבי חיזוק הקבוצה אמר בן שמעון: "אני חושב שבכל עמדה, גם בהגנה מגן שמאלי, גם בקישור, גם בהקפה. יש לנו סגל טוב שעליו, נביא שחנקים בצורה מאוד מדויקת".

לאימון הגיעו כאמור גם שחקנים שנבחנו כשבוע בקבוצה. הם יפתחו את העונה עם הקבוצה ואז יוחלט לגביהם. המדובר ב: בר סוויסה, בן אמסלם, עובדיה דרוויש, אלון שטרזבורג, רועי לוי, סילבסטר סימבה, סאלם לוואל, איסק פפואה, בני גולן, אבנעזר ממאטו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך