סגן ד' מאשדוד בין מסיימי קורס טייסי מסוקים

ביום חמישי יתקיים טקס הסיום בבסיס חיל האוויר חצרים. סגן ד': "שלוש שנים מאתגרות של לימוד עצמי. בקורס הבנתי איזה בן אדם אני ומה הדברים שחשובים לי".
סגן ד'. (צילומים: דובר צה"ל).

 סגן ד', בן 21 מאשדוד, מסיים את קורס טיס 184 כטייס מסוקים. ביום חמישי יתקיים טקס הסיום בבסיס חיל האוויר חצרים. הטקס ייערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר.

לסגן ד' שני אחים ושתי אחיות, אחיו הגדול קצין ביחידת 669. אמו (50) היא יועצת חינוכית בבית ספר באשדוד ואביו (50) סמנכ"ל תפעול. סגן ד' היה חניך ומדריך בתנועת הנוער "בני עקיבא" ובבית הספר התיכון הרחיב את המגמות פיזיקה ומחשבים. לפני גיוסו לקורס טיס, למד במשך שנה בישיבה גבוהה. בזמנו הפנוי סגן ד' אוהב ספורט אקסטרים ותיפוף.

1
מסיימי קורס טייסי מסוקים.

סגן ד' תמיד רצה להיות צוות אוויר, הוא מספר: "תמיד אהבתי את המקצוע, בן דוד של אמא שלי שירת בגף טכני ותמיד היינו מגיעים לבסיסים". הוא הבין שהוא נמצא במקום הנכון עבורו בשלב המתקדם בקורס: "בשלב המתקדם, טסתי על מסוק מבצעי בגובה נמוך וזאת הייתה חוויה מרגשת".

למפגש מפקד חיל האוויר עם משפיעים, עתיד להביא סגן ד' את סבו: "אבני היסוד שמונחים בי הגיעו בצורה מובהקת דרכו. להיות בן אדם טוב, ליהנות מהרגע ולהיות אופטימי. הוא דמות שאני מאוד מעריך וסומך על הדעה שלה".

סגן ד' מסכם 3 שנים בקורס: "שלוש שנים מאתגרות של לימוד עצמי. בקורס הבנתי איזה בן אדם אני ומה הדברים שחשובים לי. הכרתי פה חברים טובים לחיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך