איזה מצבר מתאים לרכב שלי

ה יכול לקרות לכל אחד, ובמיוחד למי שמחזיק רכב יותר מארבע שנים בממוצע – המצבר שובק חיים. זה יכול לקרות ביום בהיר אחד וזה יכול לתת את הסימנים המוקדמים כבר קודם לכן. כך או כך, מדובר במצב מתסכל ומעצבן במיוחד. אתם לא רוצים שזה ייפול עליכם ביום חשוב על מפגש קריטי בעבודה, בזמן שאתם בטיול בצפון הארץ או בכל מקום אחר שישרוף לכם את היום. אבל מהיום כבר לא צריך לדאוג – אם חלילה קורה ואתם חייבים להחליף מצבר, לא צריך להגיע עד המוסך בשביל לקבל שירות. פשוט מרימים טלפון, ותוך זמן קצר שירות החלפת מצבר חדש ואיכותי מגיע אליכם עד הבית!
תמונה: freepik

צריכים שירותי החלפת מצבר? איה מצברים זוהי הכתובת שלכם. באתר תוכלו לקבל את כל המידע החיוני לגבי השירותים והמוצרים האיכותיים שהם יכולים לספק לכם, במקום ועד הבית!

למה המצבר מתקלקל?

מצבר, כמו כל מוצר פיזי אחר, יכול להתקלקל בגלל סיבות שונות. הסיבה השכיחה היא כמובן הבלאי וההתיישנות. בדיוק כמו שכל כמה זמן צריך להחליף רכיב לרכב כי הוא התיישן, גם למצבר יש תאריך תפוגה שעומד על חמש שנים, פחות או יותר. רכבים שחונים לפרקי זמנים ארוכים מהרגיל, עלולים להצטרך בהחלפת מצבר אפילו באופן תדיר יותר. מצבר עובד על חשמל, ממש כך. מצבר שעומד בלי הפעלה למשך זמן רב עלול לאבד מהמתח הפנימי שלו ולא לתת את עבודתו בזמן שאתם מפעילים אותו אחרי הרבה זמן. לכן, מומלץ ביותר להפעיל את האוטו לפחות פעם בשבוע, גם אם אתם לא מתכוונים לנסוע בו באמת. פעולה זו של התנעת הרכב למספר קטן של דקות תחזיר את המתח החיוני של המצבר ותאפשר לו לשמור על אפקטיביות לעוד זמן רב.

כך או כך, תצטרכו להחליף את המצבר אחת לארבע או חמש שנים בממוצע. זמן זה יכול להשתנות בין דגמים של רכבים, גודל של רכב, הרגלי הנסיעה שלכם ופרקי הזמן בהן המצבר היה רדום, קרי – הרכב שלכם חנה זמן רב. 

דברים שחשוב לדעת כאשר אתם צריכים להחליף מצבר

אם אתם לא מנוסים ומכירים את המכניקה של הרכב, אל תנסו להחליף מצבר בכוחות עצמכם! מדובר באזור מסוכן ברכב עם מתחים גבוהים במיוחד, ואתם עלולים להסתכן בהתחשמלות חלילה. לא מחליפים מצבר בלי השירות המקצועי והאיכותי של איה מצברים . הם יגיעו עד אליכם ויטפלו ברכב שלכם בצורה הכי טובה ומקצועית שיש. תוכלו לשאול אותם לגבי הרגלי הנסיעה האופטימליים המסייעים בשמירת אורך החיים של המצבר למשך זמן רב יותר. תוכלו לברר בנוגע לסוג המצבר הכי אידאלי לרכב שלכם, שכן יש סוגים שונים של מצברים המתאימים לדגמים שונים של רכב.

מהיום קוראים לשירותי החלפת מצבר עד הבית דרך aya-matzberim.co.il ונהנים משירות מקצועי ומעולה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך