מה עשו שני צעירים עם 20 מפתחות של "רב בריח"?

שני צעירים נעצרו בכניסה לבניין ברחוב יהודה לוי עם כלי פריצה ו-20 סוגי מפתחות שונים של "רב בריח"

כתב אישום הוגש בבית משפט השלום באשקלון כנגד שני חשודים תושבי חולון בגין חשד לניסיון התפרצות למגורים והחזקת כלי פריצה. השניים נעצרו בגרם המדרגות בניין ברחוב יהודה הלוי באשדוד. באמתחתם של החשודים נתפסו כלי פריצה וצרור מפתחות.

לפני שלושה שבועות לערך התקבל דיווח בתחנת משטרת אשדוד מבחורה הנמצאת בדירתה ושומעת רעשים של מישהו המנסה לפרוץ את מנעול הדלת. בתוך מספר דקות הגיעו שוטרי הסיור של תחנת משטרת אשדוד וצוות בילוש של התחנה למקום. "באותו זמן שהתקבל הדיווח ערכנו חיפוש במקום אחר בעיר, ומיד נזעקנו למקום. מיד סגרנו את המקום יחד עם שוטרי הסיור של משטרת אשדוד. עליתי יחד עם הבלשים בגרם המדרגות שם זיהיתי את שני החשודים. לאחר חיפוש על גופם עצרנו אותם״, מציין פקד אביעד עכא, קצין הבילוש של תחנת אשדוד.

בחיפוש על גופם של החשודים נמצאו כלי פריצה רבים ובין היתר: 20 מפתחות מסוגים שונים, מברג, מפתח רב בריח, פלייר, חומר סיכוך ושימון, מסיכה לפנים ועוד. החשודים נלקחו לחקירה והמשך טיפול בתחנת משטרת אשדוד. לאחר חקירת התיק ע״י מחלק התשאול בתחנת אשדוד ע״י החוקר רס״מ מנחם שריקר, החשודים הובאו להארכת מעצר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך