ג'ף רוזן מחזיק בחוזה לעוד עונה במכבי אשדוד, אבל הסיכויים שימשיך אינם גבוהים

קבוצת הכדורסל מהליגה הארצית תעבור לניהול זמני של רשות הספורט העירונית. מי שכנראה ייקח את הניהול השוטף הוא ניסים דוק, שמשמש גם כמנכ"ל מכבי צבר אשדוד, קבוצת הכדורסל הנוספת באשדוד וסגן מנכ"ל רשות הספורט. ב-20.6 אמורה להתקבל ההחלטה באיגוד אם מכבי אשדוד תישאר בליגה הלאומית בכדורסל.
רוזן וראש העיר ד"ר לסרי. גם רוזן ממתין.

ביום ראשון נערכה האסיפה הכללית של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד שירדה מהלאומית לארצית בתום העונה הזו. היו"ר ארמונד אסולין עזב באופן רשמי את התפקיד שעבר אל רשות הספורט שתחזיק בו באופן זמני עד שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי יקבע את המחליף הקבוע.

מי שכנראה יהיה זה שינהל את הקבוצה בפועל הוא נסים דוק. העניין הוא שדוק, סגן מנכ"ל רשות הספורט העירונית, הוא גם מנכ"ל "ספורטאי מכבי אשדוד" עמותה רב ענפית שבתוכה גם קבוצת הכדורסל הנוספת באותה הליגה, מכבי צבר אשדוד. השאלה היא מה המשמעות של המינוי הזה? האם הוא יפעל לחבר את שתי הקבוצות לקבוצה אחת? לא ברור.

נושא נוסף הוא עניין ג'ף רוזן, איש העסיקם היהודי/אמריקאי נשיא הקבוצה. רוזן הגיע השנה בהרקבה מאוד רעש תקשורתי וכולם חלמו על עלייה לליגת העל בחזרה. במציאות זה היה שונה. רוזן כמעט ולא הגיע והקשר עם אנשי הקבוצה לא עבד בצורה שוטפת. רוזן מחזיק בהסכם לפיו הוא יכול להחליט בתום העונה הראשונה אם ימשיך גם בשנייה. לא ברור כיצד ינהג. על פי החוזה שיש לו עם אשדוד מהעונה שעברה, הוא זה שמחליט. מצד שני לא ברור אם ההנהלה החדשה תרצה להמשיך איתו כי יש בה מי שהתנגדו בעבר לחיבור הזה מראש.

המצב כרגע הוא שרוזן צריך להשלים עוד -122 אלף שקלים על פי ההסכם מהעונה שעברה. העובדה שזה טרם קרה מלמדת אולי שהוא לא ימשיך, או לפחות מחכה לראות מה יקרה עם הקבוצה ומי ינהל אותה. אם היא תישאר בלאומית, ויש סיכוי לזה, הוא עוד עשוי להודיע שהוא ממשיך. הפתרון אמור לקרות בקרוב. אם הקבוצה תישאר בארצית, הוא לא ימשיך זה כמעט אפשר להגיד בוודאות.

ה-20 לחודש הוא תאריך מאוד חשוב למכבי אשדוד. בתאריך הזה אמורה להיערך פגישה באיגוד הכדורסל, שאגב נדחתה מה-8 לחודש, בה יוחלט אם יש שתי עולות לליגת העל (עלתה קבוצת הכדורסל של קריית אתא ומכבי ר"ג יכולה לעלות לאחר ההחלטה הזו – מ.ס). זה ישאיר באופן אוטומטי את מספר היורדות מהלאומית ל-2 ומכבי אשדוד תישאר בלאומית כי היא הקבוצה השלישית שירדה. להחלטה הזו, לכאן או לכאן, יהיה משקל חשוב מאוד על עתידה של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, שמי ששכח רק לפני שתי עונות הייתה עוד בליגת העל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך