גיבורי העל של הילד בן השש מאשדוד

אם חד הורית מאשדוד שמצבה הכלכלי לא מאפשר זאת, רצתה לשמח את בנה בן השש בבובה של גיבורי על, הבובות האהובות עליו, אבל לא יכולה הייתה לעשות זאת. אנשי המיזם המבורך "צעצוע של חיוך", שדואג להגשים את החלומות האלה לילדים שהוריהם לא יכולים לקנות להם, בראשות אביעד לוי, עזרו לה להפתיע את בנה. המיזם שגורם לרגע של אושר לילדים חוגג בימים אלה שנה. אביעד לוי: "מאחל לנו להגיע עד 120 שנה של נתינה".

יש גיבורי על בסרטים ויש גיבורי על אמתיים שמסתובבים בנינו, רק שהם לא יודעים שהם כאלה. לא פחות מזה. האנשים של "צעצוע של חיוך" הם מהסוג הזה. "צעצוע של חיוך" הוא מיזם שמאפשר לילדים שלא קיבלו מתנה או חוו חוויה כמו ילדים בני גילם, כי הוריהם אינם יכולים להרשות לעצמם כלכלית לתת להם, לזכות גם הם למתנה או לחוויה הזו. .הסיפור הבא מלמד עד כמה האנשים האלה של המיזם שחוגג בימים אלה שנה, הם באמת "גיבורי על", ואולי אפילו בלי המירכאות…

לפני כשבוע פנתה אם חד הורית באשדוד, שגרה באזור ב', לפעילה חברתית ידועה בעיר, צופיה שניידר. צופיה עוזרת לרבים וגם לאם שמטופלת בילד אחד בן שש, ועוזרת לה לא מעט, בעיקר בכל הקשור בכלכלת הבית. הפעם האם ביקשה משהו אחר לגמרי, משה קטן אולי, אבל גדול עבור בנה הקטן. האם סיפרה כי בנה בן השש אוהב גיבורי על והוא חולם על בובת גיבור על שתהיה רק שלו ויוכל לשחק איתה. אבל היא הוסיפה שאינה יכולה לרכוש לו כי אין לה את הכסף וזה גורם צער רב גם לילד וגם לה.

אביעד לוי. "לעוד שנים רבות".

צופיה לא חיכתה יותר מידי ופנתה לאנשי "צעצוע של חיוך" ולאביעד לוי, שיצר את המיזם לפני שנה ועומד בראשו. היא סיפרה את סיפור הילד ואביעד ואנשי המים דאגו לא לבובה אחת אלא לארבע בובות של גיבורי על, נסעו לביתו של הילד בכדי להביא לו את הבובות ולהגשים לו חלום. הילד בן השש לא ידע את נשפוט מרוב שמחה.

אביע לוי: "שמענו מצופיה את בקשת האם וארגנו בשמחה את הבובות של גיבורי העל, להביא לילד. אין  דבר שיכול לשמח יותר משמחת ילד. אין דבר מספק מזה. כל ילד כזה הוא עולם שלם".

יש מי שאומרים שאתם גיבורי העל על מה שאתם עושים

"אנחנו באמת רוצים רק לשמח את הילדים שזה הכי חשוב. אל תביך אותי עכשיו. אנחנו לא גיבורי על. אבל בהחלט המתנדבים של "צעצוע של חיוך" ראויים לכל מילה טובה. הם כל השנה נרתמים, עובדים ורצים על הזמן הפנוי שלהם. רציתי להודות להם על כך. להם ולתורמים שלנו שנותנים את המתנות האלה. אין לי מילים להודות לכולם".

המיזם הזה של "צעצוע של חיוך" עבר במוחו של אביעד לוי לפני שנה. זה התחיל מפוסט בפייסבוק והפך מהר מאוד למיזם גדול, שרק גדל מאז ומשמח עוד ועוד ילדים.

הבובות של הילד בן השש.

אביעד כתב אז לפני שנה: "תהיו איתי רגע ותחשבו שכל מה שנראה לכם ולילדים שלכם טריוויאלי, לילדים מסוימים נראה כמו חלום מתוק. ילדים שכל פעם מחדש יצאו לרחוב ויסתכלו בקנאה בילד אחר ,שבדיוק  קיבל צעצוע חדש. הרי הילדים האלה עסוקים יחד עם המשפחות שלהם בהישרדות- במרדף אחרי האוכל, בחשבונות שחוזרים וקיום בסיסי . הם לצערי לא יכירו את ההרגשה לפתוח מתנה חדשה מהניילונים, הם לא ידעו מה זה להיות הילדים האלה עם המשחק החדש בשכונה שכולם מסתכלים עליהם".

הוא המשיך: "החלום שלי, ביחד אתכם זה לתת לילדים האלו סיבה לחייך, גם אם זה לכמה רגעים. רגעים של ליהנות ממותרות. לתת להם לשכוח מהצרות, לא לחשוב על הקושי ופשוט להיות ילדים. כמה פשוט זה נשמע אה? לתת להם להרגיש מהי התלהבות של לפתוח משחק חדש, משחק יקר שאף פעם לא דמיינו שיהיה להם. לתת להם לחוות את ההתרגשות של ללכת לסרט בקולנוע או ללכת להופעה של מישהו שהם מעריצים".

: חלם על בובת גיבורי על.

את הפוסט הוא סיים: "אז, אחרי המון מחשבות זה קרה. תכירו – "צעצוע של חיוך"  מיזם שרוקם עור וגידים בו אני יחד אתכם נוכל לתת לילדים האלו להיות סוף סוף אותם ילדים ״רגילים״ כמו שמגיע להם להיות. אני אגיע לכל ילד שרק אוכל, אעטוף לו בסרט הכי יפה ומרשים שיש את המתנה הזאת שתעשה לו רכבת הרים בלב".

אביעד מברוק. יש לכם יומולדת שנה למיזם המדהים שלכם

"גם לי ולצעצוע יש יום הולדת יחד. אני כל כך גאה במיזם הזה ושמח שאנחנו קיימים כבר שנה. הלוואי ונזכה לעוד שנים רבות, עד 120 שנה, ונוכל לשמח ילדים כל החיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך