הדאבליטסית מסתערת גם על העונה הבאה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, שזכתה באליפות, בגביע המדינה וגם בגביע ווינר לשופטים, כבר מכינה את העונה הבאה.
סבטיסלב ורקיץ.
״מתחילים הכי חזק שיש ולאט לאט מגבירים״
מי שחשב שהתיאבון שלנו יפחת אחרי העונה הכי גדולה שידעה קבוצת ספורט אשדודית, והכי גדולה השנה בכל תחום ספורטיבי שיש, טועה ובגדול.
קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עובדת בכדי להעמיד את הסגל הכי טוב והכי חזק שיש כמובן עם אותן מטרות, זכייה בכל התארים גם בעונה הבאה.
בגזרת השער, אחרי שמילאן קוסנוביץ המדהים היה שותף מרכזי מאוד בזכייה בכל התארים העונה, בהחלטה משותפת עם קוסנוביץ הוחלט להיפרד.
עוז יצחק השוער הצעיר לא קיבל את השחרור המיוחל מקבוצת האם שלו רחובות, ויוצא לשנת הסגר שלאחריה יהיה שחקן חופשי. במקומם, חתמו בקבוצה השוער הוותיק הסרבי סבטיסלב ורקיץ בן ה42, שוער עתיר ניסיון ותארים והוא ימלא את חלל השער ביחד עם אורן מאירוביץ, אחד השוערים הטובים שיש ל בארץ שחוזר לקדנציה שנייה במועדון.
אורן מאירוביץ'.
בגזרת המרכז, אופיר כהן, המרכז הצעיר והמוכשר חתם במועדון, אחרי שנים בהן הוביל את הקבוצות של רחובות, רמת השרון ונס ציונה והוא בהחלט רוצה לעלות מדרגה ולהיות שחקן מרכזי בקבוצת צמרת גדולה. בקבוצה מקווים שימלא את העמדה ביחד עם עמרי קושמרו, שממתין לתוצאות הבדיקות ולאבחנות הסופיות של הרופאים המומחים באם יוכל להמשיך כשחקן פעיל, ועם איתי סוויסה הכישרון העולה והמבטיח שהוכיח שהוא אחד הכישרונות הכי מבטיחים בליגה.
בגזרת המקשרים, ממשיכים עם הקו האחורי המצוין מהעונה ההיסטורית, ריסטו וויצ׳יץ, אלכסנדר בביץ וניבו לוי שימשיכו להוביל את הקו האחורי גם בעונה הבאה. בגזרת הפינות, עמית סטלמן ולו אקסברוד ימשיכו למלא את עמדת הפינה יד שמאל.
שחר לוין המצוין הודיע על פרישה ממשחק פעיל ואסף בנגוזי גם כן פורש ועושה את המעבר לארה״ב.אור פרקש האשדודי חוזר לעמדת הפינה יד ימין והחיפוש אחר שחקן פינה נוסף בעיצומם.
בעמדת הפיווט, דליבור סוקיץ, הפיווט המצוין ששיחק בעונה הקודמת בקריית אונו ועשה חיים לא קלים בכלל בסדרת רבע הגמר מול האדומים, חתם בקבוצה לעונה אחת. המגעים על הארכת חוזהו של עומר גרא בעיצומן והוא כנראה ימשיך גם בעונה הבאה אחרי עונה מצוינת בה הוכיח שיש לו עוד הרבה מה לתת על המגרש. יוסי ביטרמן, הלב הענק של הקבוצה, יעבור כנראה ניתוח בברכו בתקווה שיוכל להשתקם ולחזור לפעילות כבר בעונה הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך