הערב ב- 19:30 מ.ס אשדוד פותחת את העונה

מ.ס. אשדוד מודל 2015-16 יוצאת לדרך ופותחת לראשונה בתולדותיה את העונה בליגה הלאומית. במועדון עשו הכל כדי שהעונה הזו תסתיים כמה שיותר מהר, ובסיומה יפתחו את שמפניות החזרה לליגת העל. בראשון (אצטדיון הי"א, 19:30) תארח אשדוד את בני לוד, שגם לה יומרות בצמרת. הכניסה חופשית!

עם שריקת הסיום לעונה שעברה, עמד ג'קי בן זקן מול עשרות עיתונאים בבלומפילד בתום המשחק שקבע כי מ.ס. אשדוד תרד לליגה הלאומית והבטיח: "מי שהוריד אותנו גם יעלה אותנו. אני מציע לכל חבריי בעלי הקבוצות, אל תפנו אליהם ואל תבנו עליהם". אמר ועשה.
מ.ס. אשדוד נהנית מסגל רחב ונוצץ, שופע כישרון וניסיון כאחד. התקציב ככל הנראה הגבוה בליגה, כ-11 מיליון שקל מאפשר גם העסקה של צוות מקצועי רחב, הכולל מלבד המאמן הראשי אייל לחמן, גם שני עוזרים, מאמן שוערים, שני מאמני כושר, פיזיותרפיסט, שני מעסים ועוד. ליגת העל לכל דבר. כאשר רועי דיין או קובי דג'אני אמרו כי מבחינתם הם הגיעו לקבוצת ליגת העל לכל דבר, לזה הם התכוונו.

בסגל הרחב של אשדוד חמישה שחקני הנבחרת הצעירה: גדי קינדה, מיכאל אוחנה, אור אינברום, ניב זריהן והמוזמן הטרי דין דוד. זה נתון מדהים וחסר תקדים שקבוצה מהליגה השנייה שולחת מספר כזה של שחקנים לשורות הנבחרת.

אין ספק שלאייל לחמן יש צרות של עשירים, ויהיו לו במהלך העונה הרבה כאבי ראש מבחינת שילוב השחקנים בהרכב או אפילו ב-17 שמתלבשים. כאב הראש הגדול יותר, יהיה לדעת איך לשמר את אלו שלא מקבלים דקות, לעבוד איתם גם על הפן המנטלי, שלא יישברו, לא יתייאשו ולא יבקשו לעזוב. קבוצה עם יומרות כל כך חד משמעיות חייבת סגל רחב ואיכותי ככל הניתן, לימים של פציעות, הרחקות או סתם כדי לא לשחוק ולהתיש שחקנים שלא מקבלים מנוחה.

במועדון הפנימו כי כל סוגיית הקהל והאוהדים צריכה לקבל התייחסות אחרת והחליטו על שינוי תפיסתי. לא עוד "מנוי" כי אם "כרטיס חבר מועדון". בשבועות הקרובים יופצו לאוהדי הקבוצה כרטיסי חבר במחיר אחיד וסמלי. כל המצטרף למועדון האוהדים יקבל צעיף וחולצה בצבעי הקבוצה, ועם כרטיס זה כמובן יוכל להיכנס חינם למשחקי הבית של הקבוצה במהלך העונה. ניתן יהיה להצטרף למועדון האוהדים באתר האינטרנט של הקבוצה וכמובן בקופות המגרש במהלך משחקי הבית.

ביום ראשון בשעה 19:30 (כניסה חופשית) יארח מועדון ספורט אשדוד את בני לוד, שבשנים האחרונות תמיד הייתה בצמרת הליגה ונאבקה על העלייה. באשדוד חייבים לפתוח את העונה עם ניצחון משכנע בעיקר על יריבה חזקה כמו לוד, כדי לשדר לכל הליגה עוצמה וכח הרתעה. לוד מצידה עם שחקנים כמו מוראד אבו ענזה, ינון ברדה, אימורו לוקמן, יקיר שינה ואחרים, תרצה להראות דווקא מול אשדוד שהשנה היא מתכוונת ללכת עד הסוף. יהיה חם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך