'מדד הגאווה' 2022: אשדוד במקום ה10 בדירוג, עליה של 220% מהשנה דאשתקד

העיר אשדוד נכנסת בפעם הראשונה לעשירייה הפותחת של 'מדד הגאווה' אותו מדרגת בכל שנה האגודה למען הלהט"ב. במקום הראשון ת"א יפו כשאת המקום האחרון מאיישת העיר כרמיאל

הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג קיבל הבוקר לידיו את המדד השנתי של האגודה למען הלהט"ב, שבודק את יחס הרשויות המקומיות בישראל כלפי הקהילה הגאה והציג השנה שיפור של 36%.

את השיפור הגדול ביותר במהלך השנה האחרונה ביצעה עיריית אשדוד, המדורגת הפעם במקום העשירי – עלייה של 220 אחוז מהשנה שעברה, זאת לאחר שלראשונה מונה רכז לתחום הלהט"ב בעיר והיא החלה להפעיל מעני רווחה ייעודיים לאוכלוסייה.

עיריית ירושלים, עיר הבירה של ישראל, מדורגת מטה במקום ה-34 בלבד, המקום הנמוך ביותר לעיר גדולה. העירייה לא משתתפת כלל במימון חודש הגאווה והסובלנות בעיר, ואינה מתקצבת את הבית הפתוח בירושלים באופן שוויוני, למרות פסיקת בג"ץ בנושא. העירייה גם לא מקיימת פעילות מטעמה לציבור הגאה בעיר ולא עושה דבר על מנת להנגיש שירותים בסיסיים קיימים לצרכים הקהילתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך