שוקר חשמלי

שוקר חשמלי, או בשמו האחר אקדח הלם, הוא כלי נשק המיועד להגנה עצמית, בדומה לגז פלפל. הוא מאפשר לנו להגן על עצמנו בזמן אמת ולברוח אם צריך. בעולם הבלתי בטוח שלנו, אנו מחפשים כלי הגנה עצמית קל לנשיאה, נוח ויעיל שיעזור לנו להרגיש בטוחים יותר כאשר אנו הולכים ברחוב, יוצאים למסיבה או מגיעים למקום חדש שאיננו מכירים

מה כדאי לדעת על שוקר חשמלי?

ישנם לא מעט מיתוסים סביב השוקר החשמלי. בעוד אנו מרגישים בנוח להסתובב עם גז פלפל ברחוב, הרי שהשוקר החשמלי נראה לנו מסוכן יותר. לפיכך, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לגביו. דבר ראשון, השוקר החשמלי אינו נשק קטלני, והוא מיועד להגנה עצמית בלבד. ניתן לרכוש אותו בחברה המציעה שוקר חשמלי ללא אישור מיוחד. השוקר שולח פולסים של חשמל בעוצמות גבוהות שנועדו לנטרל את התוקף או התוקפים ולאפשר לכם לקרוא לעזרה בזמן אמת. נוסף על כך, חשוב לדעת שהשוקר פועל על סוללה, כך שלפני שאתם יוצאים למקום מסוים כדאי לבצע וידוא קטן כדי להיווכח שהיא טעונה במלואה. 

רוצים לקנות שוקר חשמלי? זה מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם מעוניינים לקנות אקדח הלם ואין לכם ניסיון קודם, זה מה שצריך להביא בחשבון:

  1. בוחרים את השוקר לפי עצמת הוולט – אקדח הלם פועל את פעולתו היטב על עור חשוף, אבל לפעמים אין לכם כל כך גישה אליו. אם אינכם יכולים להגיע לפניו של התוקף או לידיו החשופות, חשוב שהפולסים של השוקר יגיעו אל התוקף דרך הבגדים. אם כן, מומלץ לרכוש שוקר אשר שולח פולסים בעוצמה גבוהה.
  2. נוח ומתאים לנשיאה – מכיוון שמדובר בנשק להגנה עצמית שנועד להגן עליכם בכל מצב, כדאי לבחור בשוקר קטן וקומפקטי שאפשר להכניס לתיק. השוקרים מגיעים בעיצובים שונים ואתם יכולים לבחור לכם את השוקר המתאים.
  3. שוקר עם צליל – לא כולם יודעים זאת, אבל ברגע שמכוונים את השוקר יש לו צליל פעולה. יש תוקפים המכירים את הצליל הזה והם יברחו עוד לפני שתספיקו להפעיל אותו. כך שכשקונים שוקר, כדאי לוודא שהוא משמיע צליל כזה. 

אצל מי כדאי לקנות שוקר חשמלי?

אם אתם מחפשים דרך טובה ואמינה להגן על עצמכם מכל צרה שלא תבוא, ניתן לרכוש שוקר חשמלי להגנה עצמית באתר של חברת סכינים למבינים. לחברה יש אישור מיוחד למכור מוצרים אלה והיא מספקת אחריות מלאה על השוקר החשמלי, כולל אישור ממשטרת ישראל המעיד על כך שבטוח להשתמש בשוקר. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך