אלוף ישראל בבדמינטון לשנת 2022 מאשדוד

אריאל שאינסקי (שחקן נבחרת ישראל (ומאמן מכבי אשדוד) זכה במקום הראשון יחד עם מישה זילברמן בקטגורית זוגות גברים. בקטגורית הזוגות מעורבים אריאל שיתף פעולה יחד עם יובל פוגץ' (אור עקיבא) והשניים הגיעו לחצי הגמר וסיימו עם מדליית הארד.
צילומים: מכבי אשדוד.

עונת הבדמינטון הגיעה לסיומה עם אליפות ישראל אשר התקיימה בדלית אל כרמל בסוף השבוע האחרון, והביאה את כלל השחקנים להלחם על התואר הנחשק.

כ10שחקני מכבי אשדוד ייצגו את העיר בכבוד עם תוצאה של אלוף ישראל אשדודי. אריאל שאינסקי (שחקן נבחרת ישראל (ומאמן מכבי אשדוד) זכה במקום הראשון יחד עם מישה זילברמן בקטגורית זוגות גברים, יש לציין שזו האליפות השלישית שלהם ברצף בקטגוריה זו. השניים נלחמו לאורך כל התחרות וניצחו את כל היריבים שלהם 2-0 במערכות עד התואר הנחשק. בחצי הגמר שיחקו מול אלכס בס וליאור קרוייטר (ראשל"צ) שאינסקי וזילברמן ניצחו 2:0 ובגמר מול מקסים גרינבלט (פ"ת) ומאי בר נצר (חצור) ניצחו 2-0.

בקטגורית הזוגות מעורבים אריאל שיתף פעולה יחד עם יובל פוגץ' (אור עקיבא) והשניים הגיעו לחצי הגמר וסיימו עם מדליית הארד. הנציגים הנוספים של מכבי אשדוד היו אופיר בלנקי אשר הגיע לרבע הגמר ביחידים שם הפסיד לאלוף ישראל מישה זילברמן. בנוסף אופיר שיתף פעולה יחד עם שיראל בלנקי וגם הם הודחו ברבע הגמר. יעקב גורוחובסקי יחד עם אופיר בלנקי הגיעו לרבע הגמר בזוגות גברים.
לילי טורבילו שיתפה פעולה יחד עם יבגני קובליוב(פ"ת) והשניים הודחו בשמינית הגמר.

האימונים ההכנות ממשיכות לקראת המכביה בחודש יולי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך