ג'ראפי על הזימון לנבחרת הבוגרת: "אושר". ארבעה שחקנים ממ.ס אשדוד בנבחרת צעירה

השוער התייחס לזימון המחודש לנבחרת של המאמן אלון חזן. גיא לוזון זימן 24 שחקנים לקראת משחק החוץ בלטביה ומשחק הביתי מול סן מרינו לנבחרת הצעירה, ביניהם גיל כהן, זוהר זסנו, חמודי כנעאן ועוז בילו ממ.ס אשדוד.

"במילה אחת – אושר".

כך אמר שוערה של מ.ס אשדוד, יואב ג'ראפי, שזומן לסגל הנבחרת הבוגרת של ישראל לקראת משחקיה בליגת האומות. ג'ראפי כבר היה חלק מהסגל ועתה הוא שוב זומן.

חזן, פרסם את סגל נבחרת ישראל לקראת פתיחת משחקי ליגת האומות. הנבחרת תארח במשחק הפתיחה של הקמפיין את נבחרת איסלנד (2.6.22, 21:45, סמי עופר) ובהמשך תצא למשחקי חוץ באלבניה (10.6) ואיסלנד (13.6).

גם מאמן הנבחרת הצעירה ערך זימונים לסגל, וכאן יש נציגות גדולה למ.ס אשדוד. גיא לוזון זימן 24 שחקנים לקראת משחק החוץ בלטביה ומשחק הביתי מול סן מרינו. הארבעה מאשדוד הם: גיל כהן, זוהר זסנו, חמודי כנעאן ועוז בילו.

הנבחרת בהדרכתו של גיא לוזון, רחוקה 2 משחקים מהעפלה לפלייאוף, כאשר נשארו לה צמד משחקים בקמפיין מול לטביה בחוץ (2.6, 17:30) וסן מרינו בבית (7.6, 19:00, שלמה ביטוח).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך