הרצח בפארק

הצהרת תובע – הוגשה לפני זמן קצר נגד 2 החשודים ברצח המנוח נור קשקוש כבן ה 24 בעיר אשדוד לפני כחודש.

ראשיתה של החקירה בתאריך ה 25.4.22 בפארק ציבורי בעיר אשדוד, אליו הוזעקו השוטרים בעקבות דיווח על צעיר שאותר ללא הכרה עם סימני אלימות ודקירה על גופו, ולאחר זמן קצר נקבע מותו.
אסיר אזוק באזיקים

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי, מיד לאחר האירוע הטיל את החקירה על ימ"ר לכיש, שהובילה יחד עם תחנת אשדוד לאיתור זהותם של 2 החשודים ברצח, תושבי אשדוד בשנות ה 50-60, ומעצרם תוך מספר שעות.

מפרטי החקירה והראיות שנאספו בזירה ובביתו של אחד החשודים, עלה כי באותו הערב, נפגשו אחד החשודים והקורבן באופן מתוכנן, ולאחר זמן מה ששהו יחד, התגלע ביניהם וויכוח שבסיומו כל אחד הלך לדרכו.

בחלוף זמן קצר, עפ"י החשד הגיעו יחד 2 החשודים אל הקורבן ששהה בפארק הציבורי, שם אחד מהם תקף ודקר אותו באמצעות מספריים בהם התחמש, בעוד שהחשוד השני עפ"י החשד מסייע לו בתקיפה, שלבסוף הובילה לפציעתו האנושה ולמותו.

הכלי ששימש עפ"י החשד לביצוע הרצח, אותר במהלך פעולות החקירה בביתו של אחד החשודים ונתפס להמשך חקירה.

מעצרם של החשודים הוארך בבימ"ש מעת לעת, והיום בדיון נוסף בעניינם, הוגשה נגדם הצהרת התובע ומעצרם הוארך ב 5 ימים, עד למועד בו צפוי נגדם כתב האישום.

מצ"ב תמונה
קרדיט דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך