הישג מרשים

ההישג הכפול של איריס נפתלי בבחירות להסתדרות: ניצחון של ארנון בר-דוד ואחוז ההצבעה הגבוה ביותר בישראל

88 אחוזי הצבעה! נרשמו באשדוד בבחירות להסתדרות, בהירתמות שיא של העובדים שתורגמה לניצחון של היו"ר המכהן. הכלים לניצחון: חלוקת תפקידים ברורה, מערכת מחשוב מתקדמת המעדכנת בזמן אמת והן אנושי מצוין. "כולם נרתמו להצלחת הבית, מאוחדים ננוע תמיד קדימה"

כל הדרך לניצחון: ההתגייסות המרשימה של עובדי העירייה הכריעה את הכף באשדוד כשבראש המחנה עומדת יו"ר ועד העובדים בעירייה, שפעלה לילות כימים לטובת המטרה. היה גם מי שבא ישירות מטיפולים בבית החולים כדי להצביע מתוך מחויבות למטרה.

נפתלי: "ההצבעה היום היא אמון בארנון בר-דוד וסיעת עוגנים ובוועד עיריית אשדוד, ומשמעותה שקט מקצועי עבור כולנו בשנים הקרובות. אני מודה לכל העבודים והעובדות שהתגייסו ובאו הניצחון הוא של כולם למען כולם".

נערכנו לפייק ניוז כי ידענו מול מה אנחנו מתמודדים
גם מבול של הודעת "פייק ניוז" לא ריפה את ידיהם של העושים במלאכה, שגייסו את כל מי שיש לו זכות הצבעה. למרבה האירוניה, דווקא הודעות הפייק של המחנה המתחרה דירבנו את העובדים לצאת ולהצביע לארנון בר-דוד, כאשר בשלב מסוים עצרה נפתלי את מערך ההמרצה שלה נוכח כמות המצביעים הגדולה שהגיעה כדי להבטיח את הניצחון. "הפייק שלהם היה הממריץ הטוב ביותר עבורנו", אמרה נפתלי בחיוך.

יחידת מחשוב
אפליקציה, מערכת מחשוב מתקדמת וניהול נתונים בזמן אמת., נפתלי שילבה מערך מחשוב מתקדם שכלל אפליקציית דיווחי הצבעה, אשר שיקפה את בכל רגע את נתון ההצעה אצל כל אחת ואחד מ-265 ממריצים שהיו לה ביום הבחירות. הנתונים היו מוזנים ליחידת המחשוב שהייתה רואה את המצב ההצבעה, ומוציאה פושים של הודעות אישיות לאלה שעדיין לא הגיעו להצביע.

העובדים שהגיעו לקלפי בבית יד לבנים הפגינו נוכחות מרשימה לאורך כל שעות היממה. חלקם סיפרו כי מבחינה מקצועית שלוש וחצי השנים האחרונות היו טובות מאוד לכל עובד, ואיש מהם לא חשב בבית ולתת להסתדרות לחזור לאחור. "אשדוד היא עיר מעורבת מאוד בכל הקשור למימוש זכות ההצבעה, וראינו זאת היטב היום", אמרה אחת הפעילות. "לא נותנים להזדמנות כזו לחמוק, ואחוז ההצבעה המרשים באשדוד מוכיח זאת, וכמובן 78 אחוז שהצביעו לארנון בר-דוד אימתו את התחושה הרווחת בקרב כל עובד במדינה".

במטה של איריס נפתלי, הודו ליור המרחב חיים שייב ולעובדים, והביעו אופטימיות נוכח התוצאות: "העובדים הם המנוע הכלכלי של המדינה כולה, וטוב שיש לנו הסתדרות חזקה וקשר חזק ליו"ר שקשוב לכל צורך בכל עת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך