הבחירות להסתדרות העובדים: אחוז הצבעה גבוה מאוד באשדוד – הרבה בזכות יו"ר הוועד איריס נפתלי

הבחירות לתפקיד יו"ר ההסתדרות הארצית החלו הבוקר, ואיריס נפתלי שמנהלת את המטה של עיריית אשדוד מצליחה להביא הישג מרשים עוד לפני שההצבעה הסתיימה, והוכחה לכך - הסיפור המרגש על עובד עיריית אשדוד שסיים טיפולים קשים והגיע להצביע

הבחירות להסתדרות מתקיימות היום בכל רחבי הארץ, בקלפי יד לבנים של העיר אשדוד, אחוז ההצבעה נחשב לגובה מאוד ועומד על יותר מ- 80 אחוזים נכון לשעה 18:00.

יו"ר ועד העובדים איריס נפתלי, ממשיכה להניע ביחד עם חברי הוועד והעובדים את הבוחרים והבוחרות להגיע ולהצביע לארנון בר דוד ולסיעת עוגנים.

אחד מהסיפורים המרגשים שהיו היום ממחישים את ההענות לבקשה של יו"ר הוועד בעיריית אשדוד, נפתלי שמנהלת את המטה של הבחירות בעירייה בצורה מרשימה דאגה להענות מרשימה לבוא ולהצביע: מ׳ עובד עיריית אשדוד שסיים הבוקר את הטיפולים הכימותרפיים ביקש להגיע ולהצביע, רבים ראו אותו והתרגשו נוכח עוצמת התמיכה.

וגם גימלאית תרזה אלימלך, הגיעה לקלפי, איריס נפתלי ניגשה אליה וסייעה לה להכנס ובדרך זכתה גם לברכה מיוחדת מתרזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך