ד"ר לסרי: "הישג היסטורי לאשדוד שהופכת לעיר הכדוריד של ישראל"

ראש העיר בירך את קבוצת הפועל אשדוד שזכתה באליפות שנייה וטראבל, שכולל גביע המדינה וגביע ווינר. ד"ר לסרי: "גאים בהפועל אשדוד שעשתה היום היסטוריה".
צילום: משה דהן.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, היה גם הוא מהמברכים את קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בזכייה באליפות ובטראבל היסטורי (שכולל גביע מדינה וגביע ווינר).

ד"ר לסרי: גאים בהפועל אשדוד שעשתה היום היסטוריה וזכתה בפעם הראשונה בתואר הכפול בענף הכדוריד: אליפות המדינה וגביע המדינה.
זה לא היה פשוט, אבל הנחישות של השחקנים בראשות המאמן אנדריאה ווקוייביץ' הביאה הישג היסטורי לאשדוד שהופכת לעיר הכדוריד של ישראל!
יצאנו לדרך, לפני שנים לא רבות, עם החזון ארוך הטווח של עופר קושמרו יו״ר הקבוצה ומר-כדוריד מימיה הראשונים של אשדוד, ותמיכה נלהבת של העיריה, והפכנו את החזון למציאות, עם תוצאות מדהימות שמסבות גאווה גדולה לכולנו, ברמה המקומית והארצית.
אשדוד היא עיר של ספורט בכל הענפים, והיא תמשיך להיות כזו בזכות צוות מאמנים נהדרים, שחקנים עם נשמה וקהל אוהדים ואוהדות שמלווים את הקבוצות לכל מקום. ברכות חמות ליו"ר עופר קושמרו, לחברי ההנהלה המסורים, למאמן ולצוות השחקנים הנהדר, ולאוהדי הקבוצה הנאמנים.
אתם אלופים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך