צפו: לברון ג'יימס נפגש עם הרב פינטו בחתונה של חבר משותף

ג'יימס אחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים, קיבל ברכה אישית מהרב, ועל פי דיווחים תרם לעמותת 'שובה ישראל' סכום נכבד מאוד

ראש מוסדות 'שובה ישראל' הרב יאשיהו פינטו, ואחד מגדולי שחקני הכדורסל בעולם לברון ג'יימס נפגשו באירוע של חבר משותף ושוחחו ארוכות.

לברון ג'יימס הגיע לחתונת בנו של איש עסקים ג'יי שוטנשטיין, בין היתר הבעלים של חברת 'אמריקן איגל', וחבר משותף שלו ושל הרב יאשיהו פינטו, כאשר הקשר בין לברון לרב נמשך עוד מ-2010. פינטו הוא המייסד של ארגון 'שובה ישראל', רשת של מוסדות תורניים. פינטו מכהן גם כאדמו"ר הקהילה שסביב המוסדות, עם משרדים ראשיים במנהטן, ניו יורק. הרשת פעילה בעיקר בישראל ובארצות הברית.

על פי מי שנכח באירוע, לברון קיבל ברכה אישית מהרב ומספר עצות, כאשר כבר ב-2010 פורסם שהרב פינטו שימש כיועץ לקינג ג'יימס. בנוסף, נטען ששחקנה של הלייקרס נתן תרומה משמעותית מאוד לארגון 'שובה ישראל', תרומה של שש ספרות.

צפו בפגישה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך