למה חשוב שירותו של עורך דין תאונות עבודה?

בכל שנה נפגעים אנשים רבים בתאונות עבודה שונות. לצד מודעות שהולכת וגדלה של האנשים על עניין תאונות העבודה, עדיין ישנם קווים אפורים רבים וניואנסים שאנשים לא מבינים בתחום תאונות העבודה. על מנת להשיג את מלוא הזכויות שלהם אתם זכאים, שירות של עורך דין תאונות עבודה חשוב במיוחד ואנחנו נסביר בדיוק מדוע
תמונה: freepik

מה זו תאונת עבודה בכלל? 

תחילה אנחנו נבצע סקירה קצרה ונסביר מהי תאונת עבודה ורק לאחר מכן נדון בתפקידו של עורך דין תאונות עבודה. ההגדרה היא כי כל תאונה שהיא אירוע חריג שנגרמה בזמן העבודה ועקב העבודה יכולה להיחשב בתור תאונת עבודה. מה שאנחנו יכולים להבין מזה היא כי כל תאונה, שקרתה בזמן העבודה ובגלל העבודה היא תהיה תאונת עבודה. אם הייתם בעבודה ותוך כדי עבודתכם נפגעתם בצורות שונות, ישנו סיכוי סביר כי מדובר בתאונת עבודה. 

 

דוגמאות לתאונות עבודה 

לשם ההבנה הכנו לכם מספר דוגמאות לתאונות עבודה. אם עבדתם והחלקתם עקב רצפה רטובה ולדוגמא שברתם את היד, סיכוי גבוה שמדובר בתאונת עבודה. בעצם כל תאונה שהיא אירוע חריג יכולה להיחשב כתאונת עבודה ולכן חשוב לדעת לפנות לעורך דין תאונות עבודה שידע להסביר את כלל הזכויות ולתבוע את כלל הגורמים הרלוונטיים בתחום. 

 

מקרים נוספים 

ישנם מקרים נוספים שיפתיעו אתכם שהם מהווים תאונות עבודה. לא הרבה יודעים אבל גם אם נסעתם לעבודה בין אם בתחבורה ציבורית ובין אם ברכבכם הפרטיים ונקלעתם בדרך לתאונת דרכים במקרה שנגרמה לכם פגיעה יהיה מדובר בתאונת עבודה ברוב הסיכויים למעט חריגים. נדגיש בנוסף לכך כי גם במקרים שבהם הפגיעה התרחשה באשמתו הבלעדית של העובד עדיין מדובר בתאונת עבודה ויש צורך בשירותו של עורך דין תאונות עבודה. 

 

עורך דין בתחום תאונות העבודה – לשם מה? 

ישנה חשיבות רבה במקרה של תאונת עבודה לשימוש בעורך דין תאונות עבודה. הסיבה לכך היא כי העורך דין ידע למי לפנות וכיצד לאמוד את הנזקים שנגרמו לכם בתאונת העבודה. אם לא תשתמשו בשירות של עורך דין תאונות עבודה אתם עלולים לאבד כספים מהותיים וחשובים וכן לא לדעת על זכויות רבות שמגיעות לכם במקרים הללו. 

 

אז כמו שאתם יכולים להבין כשאנחנו נקלעים למצב של תאונת עבודה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בדמות עורך דין תאונות עבודה שידע להסביר לכם את כלל הזכויות שלהם אתם זכאים. עורך דין טוב ידע להשיג לכם את הפיצוי הנכון ביותר עבורכם תוך כדי עמידה על כלל הזכויות שלכם ושמירה עליכם ועל האינטרסים שלכם. ישנם תחומים רבים שבהם אנחנו לא מומחים וכשזה נוגע לפיצוי שלנו חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים ביותר שידעו לתת לנו את השירות הטוב ביותר עבורנו. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך