בסופ"ש נערך השיוט לזכרו של עמוס ליברמן ז"ל

"שייט עמוס", נכלל ב"שבוע הספורט של ישראל". הישגים לאשדוד גם בתחרות השייט במכמורת.
צילום דוד קקון.

מאות שייטים בגילאים שונים מכל רחבי הארץ הגיעו לאשדוד לקחת חלק בשיט עמוס המסורתי. לזכרו של עמוס ליברמן ז"ל חניך ומדריך במועדון הימי, שנערך בסוף השבוע.

המרכז לחינוך ימי שמנוהל ע״י רשות הספורט העירונית שינה את פניו בשנים האחרונות והפך למוביל, כמות השייטים שמובילים את המועדון גדלה בקצב גדול והמרכז אף התרחב לתחום הלימודים כמפעיל ושותף למגמת מדעי הים שנפתחה במקיף ג׳.

שייט עמוס נכלל בשבוע אירועי ספורט גדוש תחת "שבוע הספורט של ישראל", שהתקיים במשך כל השבוע שעבר וכלל פעילויות רבות ביניהם אירועי פיטנס, שחמט, ג׳ודו, ריקודי עם ועוד שלל אירועים שהחזירו את ימי רשות הספורט לקצב ולפעילות שאיפיינה אותה טרום מגפת הקורונה.

הישגים גם בשייט במכמורת:

מגמת השייט שנמצאת בפריחה ובצמיחה מתמדת ממשיכה להביא הישגים מכובדים גם בתחרויות ארציות, ברשות הספורט נחושים להצמיח אלופים ואלופות מהמרכז לחינוך ימי ואתמול במכמורת ממשיכים לראות את הניצנים עם 2 נציגויות מכובדות על הפודיום. במקום הראשון ביק 4 זכתה האשדודית המבטיחה נועה רכס ובמקום השני והמכובד ביק 5 דניאל הרשקוביץ.

צילום מרכז לחינוך ימי.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: "שיוט עמוס לזכרו של עמוס ליברמן ז"ל סוגר בדיוק בזמן את שבוע הספורט של ישראל שהפעילה רשות הספורט במשך השבוע האחרון במגוון אתרים בעיר, הרשות תמשיך במהלך הביב והקיץ לעודד פעילות גופנית בכל דרך ולכלל האוכלוסיות בדיוק כמו שעשתה טרום הקורונה. מציע לכלל התושבים לעקוב אחרי דף הפייסבוק ולהתעדכן במגוון הפעילויות״.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״חזרה לפעילות ימית אחרי שנת קורונה זה הדלק הטוב ביותר להניע את שרשרת האירועים הימיים, שייט עמוס לזכרו של עמוס ליברמן ז"ל הוא מסורת שנתית שרק הקורונה הצליחה לבלום, אנחנו שמחים לחזור לפעילות ולהישגים משמעותיים גם ברמה המקצועית ול פחות ברמת הספורט הקהילתי הפועל בפארקים ובאולמות הספורט.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך