60 דקות מדאבל

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הראתה אופי, נחלצה מפיגור 1:0, הפכה את סדרת גמר הפלייאוף והובילה לכך שמשחק ההכרעה יהיה אצלה בבית בשני, כשהיא מובילה 1:2. ניצחון שלה והיא תזכה באליפות ובדאבל  (20:15, מקיף ט', שידור ישיר בערוץ הספורט)
צילום: דליה נבעה.
גמר פליאוף האליפות – משחק 4 על הפרק. בשני, באשדוד (20:15, מקיף ט', שידור ישיר בערוץ הספורט): משחק ההכתרה של אשדוד כאלופה, או שרמת השרון תשווה ומעבירה אליה את ההכתרה במשחק החמישי. כרגע המצב בסדרה הוא 1:2 לאשדוד, שהפכה פיגור 0:1 בתחילתו.
הכל פתוח, לגמרי, בטח ביריבות הצמודה הזו, שתגיע אל המשחק התשיעי בין הקבוצות העונה בכל המסגרות! אשדוד אולי פייבוריטית בזכות יתרון הביתיות וקהל הביתי שידחוף, אבל רמת השרון כבר ניצחה באשדוד, ואפילו בהפרש מוחץ,
לאשדוד יש הרבה אופי, גם במעמדים האלה. ב-2019, אשדוד חזרה פעמיים מפיגור 1:0 בסדרות חצי ובגמר הפליאוף, נגד הפועל ומכבי ראשל"צ, ולקחה אליפות, ועוד ללא יתרון ביתיות. בעונה שעברה היא עשתה קאמבק מול הרצליה, אחרי הפסד במשחק הראשון ברבע הגמר הפליאוף.  העונה היא ידעה להפוך משחק שלישי שבו הייתה קרובה להדחה מול קרית אונו. אח"כ הגיעה הסדרה מול מכבי ראשל"צ, שנפתחה בהפסד ביתי. אשדוד הגיבה בשלושה ניצחונות. גם בסדרה הזו, לקום מפיגור 1:0, ללא יתרון ביתיות, ולהפוך ל-1:2 ולהעביר את ההכרעה אליה למשחק רביעי – זה מדבר בעד עצמו. וזה מבלי להזכיר את האופי במעמדי השיא, באותה סדרת אליפות ב-2019, גביע המדינה בעונה שעברה מול מכבי ראשל"צ והניצחון שהושג בהארכה, וכמובן בגמר הגביע האחרון מול  רמת השרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך