יעקב בריהון ממשיך במ.ס אשדוד

בריהון האריך חוזה לשנתיים נוספות במועדון, בריהון: "שמח לחתום כאן לשנתיים נוספות ובכך להשלים 5 שנים במועדון שהוא כמו משפחה". אשדוד רכשה את כרטיסו של מרטין אטמנגה.
בן אבו מימין עם ג'קי בן זקן במרכז ויעקב בריהון.

מ.ס אשדוד הודיעה על החתמה לעונת המשחקים הקרובה עונת 22/23.

יעקב בריהון ימשיך בקבוצה לעוד שנתיים וכך הוא אמור להיות בקבוצה במשך 5 עונות בסך הכל מהמועדון נמסר: "שמחים לעדכן כי יעקב בריהון האריך חוזה לשנתיים נוספות במועדון, באמצעות סוכנו עידן בן אבו".

בריהון אמר לאחר החתימה: "שמח לחתום כאן לשנתיים נוספות ובכך להשלים 5 שנים במועדון שהוא כמו משפחה. מודה למועדון על האמון ומקווה להחזיר על המגרש".

במ.ס. אשדוד החליטו לרכוש את הקשר מרטין אטמנגה, 18,  ששיחק העונה בקבוצת הנוער וזכה באליפות איתה, אבל גם שותף במספר משחקים בקבוצה הבוגרת של המועדון.

מרטין חותם באשדוד.

המועדון מימש את האופציה על מרטין נדזי והחתים אותו לחמש שנים, באמצעות סוכנו עידן בן אבו. הקשר הקמרוני של קבוצת הנוער, שכבר ערך העונה את הופעת הבכורה שלו בבוגרים, היה גורם משמעותי מאוד בזכייה ההיסטורית של קבוצת הנוער באליפות, כאשר הוא רושם לזכותו שני שערים ועשרה בישולים.

מרטין אמר לאחר החתימה: "עוד לא הספקתי להתאושש מחגיגות האליפות עם הנוער, והיום אני חותם על חוזה ארוך טווח במועדון שהפך לבית חם עבורי. אני הכי מאושר שיש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך