עשו היסטוריה – מ.ס אשדוד אלופת המדינה בליגת העל לנוער בכדורגל

השיג אדיר לקבוצת הנוער של המועדון. אשדוד פגשה בחוץ את הפועל ת"א במחזור האחרון של הליגה וגברה עליה 3:4. היריבה על התואר מכבי פ"ת סיימה בהפסד, אבל זה כבר לא שינה. רק לפני שלוש עונות הקבוצה ירדה אל הליגה השנייה.
צילום: טל אקוקה.

יש לנו אלופה ויש לנו היסטוריה באשדוד!

קבוצת הנוער של מועדון ספורט אשדוד היא אלופת המדינה בכדורגל. רק לפני שלוש עונות הקבוצה של המאמן אלי לוי ירדה ליגה. בשבת במחזור האחרון של הליגה בעונת 21/22, היא ניצחה 3:4 את הפועל ת"א במגרשה של האחרונה וזכתה באליפות היסטורית לראשונה בתולדותיה. אשדוד עשתה זאת תוך שהיא לא צריכה לדעת כמה סיימה יריבתה על התואר מכבי פ"ת (נקודה ערב המחזור הפרידו ביניהן) שנוצחה 1:0 מול הפועל ר"ג בחוץ.

אלי לוי

כבר בדקה השנייה הכל נראה משתבש. התקפה ראשונה של הפועל ת"א במשחק הסתיימה בכדור בין כל הגנת אשדוד שהגיע אל שגיא גניס והאחרון מול אריכא שוער אשדוד קבע 0:1 מהיר מידי. מאותו הרגע הלחץ של אשדוד על שער ת"א לא הפסיק. שוב ושוב הגיעה ההתקפה של אשדוד ליד השער של המארחת ושעורה שלו מנחם, אבל זה היה רק כמעט.

בדקה ה-27 אשדוד חזרה ובצדק. רביד אברג'יל הוציא חוץ מהיר לנועם מוצ'ה שהוציא רוחב מצוין ומיכאל בן עמי כבש מקרוב את השוויון. אשדוד חיפשה את השני. ארבע דקות אח"כ והיה לנו מהפך. בן עמי הפעם בתפקיד המבשל. בן עמי שלח כדור מצוין בין הגנת הפועל ת"א לאדיר לוי שהגיע מול השוער וקבע 1:2 לאשדוד. שקד חכמון בלם אשדוד היה קרוב לכבוש את  השלישי (40) אבל כדור הנגיחה שלו היה רק ליד העמוד.

נוער. מ.ס אשדוד

בדקה הסיום של המחצית בן עמי היה צריך לכבוש את השלישי והחמיץ שער בטוח מקרוב. הגנת הפועל ת"א הרחיקה ויצאה להתקפה מתפרצת, אחת מלא רבות שלה במשחק. כמו בשער הראשון גם ההתקפה הזו הסתיימה שוב בטעות בהגנת אשדוד ובשער שוויון של יהלי לביא. 2:2. במקום לעלות ל-1:3 שהגיע לה, אשדוד ירדה למחצית בתיקו.

אשדוד ידעה שהיא רחוקה 45 דקות מהתואר ההיסטורי. שער שלה היה מסדר לה את התואר בלי כל קשר לתוצאה של מכבי פ"ת ברמת גן. עשר דקות במחצית ואשדוד התקרה לתואר. מוצ'ה הגביהה כדור חופשי, הגנת תל אביב לא הרחיקה טוב, אדיר לוי נגע ומיכאל בן עמי כבש את השני שלו ואת השלישי של אשדוד 2:3.

אשדוד לא הספיקה לשמוח והפועל ת"א (61) קיבלה פנדל שלא היה. הכדור פגע בבטן של יואב כהן, השופט התעלם, אבל הקוון  סימן לו והוא קבע פנדל להפועל ת"א. ליעד רמות עשה מזה 3:3. אשדוד קופחה. התואר בסכנה. אבל שחקני אשדוד קורצו מחומר של אליפות. אדיר לוי (77) סיים מסירה של מרטין בשער- 3:4!! איזה משחק. משחק של אליפות. זו הייתה תוצאת הסיום ואיתה הגיעה ההיסטוריה – מ.ס אשדוד אלופת ליגת העל לנוער!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך