"החלום של ניר ביטון הילד היה לשחק בבוגרים של מ.ס אשדוד"

הקשר שזכה בלא פחות מ-18 תארים בסלטיק, בראיון מיוחד לאתר הרשמי של מ.ס אשדוד מספר על החלומות בתחילת הקריירה, הדרך המדהימה שעבר ועל התרומה של מ.ס אשדוד לקריירה המפוארת שלו: "אהיה אסיר תודה לאורך כל חיי".

כבר 9 שנים חלפו מאז הרגע בו ניר ביטון, שחקנה הצעיר של מ.ס אשדוד, חתם במועדון הפאר הסקוטי. הילד שסומן ככישרון גדול, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים כבר בגיל 17, הספיק לרשום לא פחות מ-122 הופעות במדי המועדון לפני המעבר המתוקשר לסלטיק. השבוע, כשהוא סוגר 9 שנים באירופה, ביטון זכה עם קבוצתו באליפות סקוטלנד ובכך רשם הישג יוצא דופן – הכדורגלן הישראלי המעוטר ביותר בכל הזמנים עם 18 תארים. לאחר ההישג המדהים, ביטון התראיין לאתר הרשמי וסיפר על הדרך המדהימה שעבר, על החלום שגדל בכל שלב, ועל החלק של מ.ס אשדוד בקריירה המפוארת שלו:

"החלום של ניר ביטון הילד היה לשחק בבוגרים של מ.ס אשדוד, אחרי ששיחקתי בבוגרים החלום היה לשחק בנבחרת ישראל, וככה בכל שלב בחיים החלום גדל וגדל. ברגע שחתמתי בסלטיק ידעתי שאני עובר למועדון גדול ואז החלום הבא שלי היה לתקוע יתד ולשחק הרבה שנים באירופה. אני שמח ששיחקתי במועדון מצליח כמו סלטיק וזכיתי להניף 18 תארים, זה לא דבר של מה בכך, ואני מאוד גאה בזה.

ביטון משמאל.

אם לא הייתי גדל במועדון ספורט אשדוד אני כמעט בטוח שלא הייתי מגיע לאן שהגעתי. אמנם יש מועדונים יותר גדולים, אך במועדונים האלה אין כל כך הרבה סבלנות ורצון לתת לצעירים להתפתח בגלל שהם רוצים להיאבק על תארים, ולפעמים זה בא על חשבון השחקנים הצעירים.

במ.ס אשדוד קיבלתי את הבמה. נתנו לי כאן המון דקות כדי שאוכל להתקדם וללמוד, וגם כשעשיתי טעויות היו סבלניים איתי ועם שאר השחקנים הצעירים שהיו לצידי. אין לי ספק שיש למ.ס אשדוד משקל מאוד גדול לאן שהגעתי, ואני אהיה אסיר תודה למועדון הזה לאורך כל חיי."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך