בכיבוי האש מסכמים את ערב ל"ג בעומר עם 30 שריפות באשדוד

מחוז דרום של כיבוי האש מדווח, כי 135 שריפות כובו באזורנו, כאשר 30 מתוכם באשדוד בלבד. לוחמי האש עדיין נמצאים בכוננת בעקבות החג

אירועי ל"ג בעומר החלו אתמול (יום רביעי) סביב השעה 19:00 בו החלו לפעול לוחמי האש בכל גזרות המחוז למשך כל שעות הלילה ואף כעת .
מוקד 102 של מחוז דרום עבד בכוחות מתוגברים ונתן מענה למאות קריאות שהגיעו למוקד הטלפוני.

קדמו לאירועי השריפה הכנות מקדימות של מדור הגנה מאש שביצע סיורים מקדימים בכל הרשויות וביישובים הכפריים, ואגף המבצעים במחוז יחד עם הרשויות וגופי ההצלה החבירים בכדי לבצע פעולות מנע בהתאם לצו נציב כבאות והצלה לישראל.

לוחמי האש פעלו לאבטחת מוקדי המדורות, שמירה על שלום הציבור, כיבוי מדורות אשר יצאו מכלל שליטה וכיבוי סופי של מדורות נטושות.
ניכר בהחלט כי ההתראות ועבודת ההסברה שנעשו יחד עם הרשויות נפלו על אזניים קשובות שכן ניכרת ירידה משמעותית בכמות המדורות ומידותיהן.

לוחמי האש דיווחו כי רוב הציבור גילה אחריות והבנה להנחיות, רבים בחרו לאחד מדורות או להמירן בפעילויות אחרות ורוב הציבור קיים את ההדלקה במקומות שהוכשרו לכך ע"י הרשות. לא נרשמו אירועים חריגים.

סיכום שריפות:
אשדוד- 30 שריפות
אשקלון- 30 שריפות
נתיבות- 21 שריפות
באר שבע- 37 שריפות
דימונה– 15 שריפות
אילת- 2 שריפות
סה"כ: 135 אירועי שריפות.

צוותי הכיבוי וההצלה ממשיכים בסיורים גם היום בכדי לבצע כיבוי שריפות ומדורות שננטשו ולא בוצע בהם כיבוי סופי.

צילום: דובר כבאות והצלה לישראל מחוז דרום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך