להתראות בעונה הבאה

מ.ס אשדוד סיימה את העונה בהפסד בייתי 1:0 להפועל ירושלים, במשחק שהוריד את המסך על עונת 21/22. בקבוצה מקווים בעונה הבאה להיות בפלייאוף העליון.
בריהון מול הגנת ירושלים. (צילומים: טל אקוקה).

זה היה מסוג המשחקים שאתה מתחיל בכדי לסיים. מ.ס אשדוד אירחה את הפועל ירושלים למשחק בפלייאוף התחתון שסגר את העונה מבחינתה. שתי הקבוצות נשארו בליגה וחשבו על ההכנות לעונה הבאה. שריקת הסיום קבעה ניצחון 0:1 לאורחת מירושלים….וסימנה את תחילת העונה את שתי הקבוצות לעונה הבאה. באשדוד מקווים להיות במקום אחר לגמרי – בפלייאוף העליון.

ירושלים פתחה עם החמצה גדולה, אופק ביטון (11) סיים התקפה מסודרת בכדור שחמק ליד הקורה של חסון שוער אשדוד. בריהון יכול היה לכבוש (19) חיכה מעט יותר מידי ובסוף דגל הנבדל הציל אותו.. עברה דקה ועטאא ג'אבר שלח כדור מצוין למשקוף. המשחק עבר לשליטה של אשדוד שהתקרבה לשער וירושלים לא ספגה הרבה בזכות השוער השלישי שך ירושלים אבירם זיאת.

. רגע לפני הירידה למחצית דווקא אלמליח מירושלים החמיץ שער בטוח כשניצל טעות חמורה בהגנת אשדוד ומול חסון בעט כדור מצוין בסיבוב שפגש רק את העמוד למזלה של אשדוד. מחצית מאופסת

גיא בדש מירושלים מול בר נתנאל.

.המחצית השנייה נפתחה גם היא בהחמצה גדולה של ירושלים. אגבדיש (57) במתפרצת שלח לאגאדה שמול זגורי, שנכנס כמחליף בשער של אשדוד, בעט לקורה. אשדוד הגיבה מהר (61) עם בעיטה מצוינת של בילו שנהדפה לקרן על ידי זיאת שוער ירושלים ואח"כ מהקרן נגח בלם אשדוד אוואני כדור למשקוף. התעורר המשחק. ברשצקי (74) צריך היה להעלות את אשדוד ל-0:1, אבל הבעיטה שלו מצאה את.. נכון, זיאת בעוד הצלה גדולה.

אבל רגעים בודדים לפני שריקת הסיום של נאאל עודה (87) ראינו את השער האחרון לעונה באצטדיון הי"א, דווקא מהצד של ירושלים. בדש קיבל כדור ארוך, עבר את השוער זגורי ומזווית קשה קבע 0:1 לירושלים. להתראות בעונה הבאה

מ.ס אשדוד: חסון (זגורי, 46), זסנו, אוואני, גיל כהן, נתנאל (סייף, 60), ג'אבר, סבג (אבו עקל, 60), ברשצקי, בילו, בריהון (אופורי, 76), מיזן (קעטבי, 60).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך