מי כיסה בדבק את גורת החתולים והשליכה לפח האשפה?

מקרה מאוד מצער הגיע לאחרונה לשירות הווטרינרי של אשדוד. גורת חתולים נמצאה בפח אשפה כשכל גופה דבוק למלכודת דבק אכזרית. בשירות הווטרינרי טיפלו בה במסירות עד שהסירו את הדבק מגופה. האחראים על המעשה לא נתפסו. היא קיבלה מהצוות הרפואי את השם...דבקה.

השאלה היא מי יכול לעשות דבר כזה? זו השאלה ששואלים את עצמם בשירות הווטרינרי של אשדוד. מי יכול היה לעולל דבר כזה לגורת חתולים קטנה. בשירות מטפלים במסירות בכל חיה שמגיעה אליהם, בכל מצב, אבל מקרה כזה הוא באמת מקרה קיצוני.

מסתבר כי לאחרונה הביאו אל השירות הווטרינרי גורת חתולים שמישהו כיסה את גופה בדבק. אבל אותו אדם או כמה אנשים לא הסתפקו בזה והדביקו את גורת החתולים למלכודת של דבק והוסיפו חטא על פשע וזרקו אותה לפח האשפה.

בשירות כתבו פוסט על המקרה: "המסכנה הזו נמצאה בתוך פח אשפה כשכל גופה דבוק למלכודת דבק אכזרית היא ייללה וזעקה לעזרה הגיעה על ידי תושבים מודאגים ומיד החלה לקבל טיפול מהצוות.  קרוב לשעה של עבודה עד שהצלחנו להסיר כמעט את כל הדבק מגופה…… היא חזרה לחייך, חזר לה התיאבון, והיא תישאר כאן עד שתתאושש באופן מוחלט מהטראומה שעברה. קראנו לה דבקה"

מקווים שתתאושש. הגורה אחרי הטיפול.

בריאיון שנערך בעיתון המגזין עם ד"ר משה דהן הווטרינר הראשי הוא סיפר על השירות: "השירות הווטרינרי באשדוד מונה 3 רופאים ועוד כ-8 אנשי צוות. המקום המרכזי לטיפול בחיות הוא "בכלבייה העירונית", הנמצאת באזור התעשייה, שם בעיקר מטפלים בכלבים וחתולים וכל חיה שנמצאת במרחב העירוני. ד"ר דהן: "אנחנו נותנים תשובה לכל חיה. נמצאים בקשר עם רשות הטבע והגנים ועמותות שונות, בנושא של חיות הבר". קריאות מתקבלות בכל שעות היממה. תמיד יש פקח תורן. תמיד יש מי שדואג לחיות".

מסתבר כי אלה שעשו את המעשה טרם נתפסו. יתרה מזאת ייתכן מאוד כי אפילו לא הוגשה תלונה, כי אין לדעת נגד מי יש להגיש. אבל התושבים שהביאו את החתולה הזדעזעו וכך מי שנחשף אל המקרה. מסתבר אגב שזה לא המקרה הראשון של אנשים שמתעללים בחיות ייתכן מאוד כי תפיסת מי שהתעלל בכלבים או חתולים וענישתו בהתאם, תמנע את המקרה הבא.

ודבקה…היא מתאוששת. אגב בשירות הווטרינרי ישמחו מאוד אם יהיה מי שיגיע לאמץ כלבים או חתולים שנמצאים אצלם. ד"ר דהן התייחס באותו הריאיון לאימוץ: "אם מישהו רוצה לאמץ כלב הוא יכול לפנות לכלבייה העירונית ונערוך איתו שיחה. נחפש אם יש משהו שמתאים לצרכים שלו, לעשות איתו אימוץ שמתאים לאורך זמן, אימוץ אחראי. כלב או חתול צריכים את התנאים המתאימים. לדוגמא אם מישהו שעובד הרבה, אז אם הכלב יכול לחכות כל היום ובערב לפגוש את הבעלים שלו וזה משמעותי עבור שניהם, זו ברכה. צריך להתאים את הכלב לאדם ולצרכים. זה מאוד חשוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך