מינוף באמצעות פוליסת חיסכון – איך לעשות את זה נכון?

אחד היתרונות המשמעותיים שעומדים בפני מי שחוסך בעזרת פוליסת חיסכון היא האפשרות לקבל הלוואה בתנאים אטרקטיביים ביותר וכך למנף את הכסף שברשותו. בואו לגלות מהם התנאים שמקבלים, מה אפשר להשיג באמצעות מינוף והאם זה מתאים גם לכם
תמונה: iStock

התנאים שיאפשרו לכם למנף את פוליסת החיסכון

אם יש בידכם פוליסת חיסכון, תוכלו לקבל הלוואה עד לגובה של 80% מהכספים שצברתם, בריבית אטרקטיבית ביותר לתקופה בת 7 שנים. את ההלוואה תוכלו לבחור אם תחזירו בהלוואת בלון (כלומר – להחזיר את מלוא הסכום והריבית רק בסיום התקופה) או בהלוואת גרייס (כלומר – שתשלמו רק את הריבית המאוד נמוכה במשך כל תקופת ההלוואה, ובסיום התקופה תשלמו את ההלוואה עצמה). 

בשביל מה זה טוב?

מאחר והתקרה של פוליסת חיסכון היא 8 מיליון ₪, המשמעות היא שתוכלו לבצע הפקדה מאוד גדלה ולקחת הלוואה בריבית נמוכה ביותר. את כספי ההלוואה ניתן להשקיע באפיק אחר, כלומר – ההון העצמי שלכם יושקע ב- 180%, ותוכלו לייצר מצב של פיזור סיכונים. 

במילים אחרות, באמצעות מינוף פוליסת החיסכון תוכלו ליצור הכנסה פסיבית בסקטור אחר, בזמן שאתם ממשיכים ליהנות מהתשואות של פוליסות החיסכון מאחר וכספי ההלוואה לא נלקחים מהפוליסה שלכם. כמו כן הריבית נמוכה מאוד, כך שאת החוב שנוצר במעמד ההלוואה, תוכלו לקזז די בקלות, תוך הסתמכות על הצבירה הקיימת, או בדרך אחרת.

וזה לא הכול – כך תיצרו אפיק הכנסה נוסף

האפשרות למנף את התוכנית הפיננסית שלכם, יכולה לעזור לכם אפילו לייצר גם הכנסה שוטפת נוספת. איך? משתמשים בכספי ההלוואה לטובת ייצור השקעה נוספת, שאינה תלויה בשוק ההון, או במילים אחרות – יוצרים הלוואה חיובית. 

כך, למשל, תוכלו לרכוש נדל"ן ולייצר מצב של קבלת הכנסות שוטפות באמצעות שכר דירה, הכנסות שניתן להשיג עליהם גם ריבית. כלומר, תוכלו ממש ליצור לעצמכם נכס נוסף שבו הכסף שלכם עובד בשבילכם.

פיזור וניהול סיכונים חכם

בהנחה ותשאירו את פוליסת החיסכון במסלול לטווח הארוך, הכסף יגדל וההלוואה תרד עם הזמן. פזרו את הכסף בין שוק ההון לאפיק החלופי, וכך גם אם חלילה סיכון כלשהו יתממש ואחד האפיקים יפגע באופן זמני (למשל כמו שהיה במהלך משבר הקורונה), האחר עדיין יוכל להניב עבורכם תשואות יפות. 

שימו לב שבפוליסת חיסכון הרעיון הוא להשקיע לטווח הארוך, ולא ניתן לפדות את הכסף בזמן שקיבלתם הלוואה על חשבון הפוליסה שלכם. עם זאת זכרו שאורך רוח ומשמעת עצמית יניבו פירות בעתיד.

איך מצטרפים?
אם עדיין אין לכם פוליסת חיסכון או אם כבר פתחתם וצברתם עוד כספים שיושבים אצלכם בעו"ש במקום שיעבדו בשבילכם, זה הזמן לפנות אל המומחים של פתרונות עדיפים. אנחנו עובדים כבר עשרות שנים בתחום הפנסיה והביטוח ומייצגים את לקוחותינו מול חברות הביטוח המובילות בארץ. צרו איתנו קשר עוד היום ונעזור לכם להתאים את הפוליסה לצורכיכם, וליהנות מכל יתרונות המינוף שהזכרנו: www.adifim.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך