מחפשים קייטרינג חלבי? הכירו את קונפטיטו

מרימים אירוע בקרוב ולא בטוחים מה כדאי להגיש בו? אירועים עם אוכל חלבי בדרך כלל מביאים איתם משהו אחר. כשאנחנו מגיעים לאירוע, לרוב נרצה להמשיך ולהרגיש קלילים כל זמן שנשהה בו
תמונה: קייטרינג חלבי קונפטיטו

מה גם שלרוב מאכלים חלביים המוצעים באירועים, מגיעים בתצורות המאפשרות אכילה נוחה ולא מחייבת. להבדיל מבשר, שיצריך מאיתנו ברוב הפעמים ממש לשבת לצד שולחן וזה לא מתאים בכל אירוע. גם בואו נודה בזה, הקינוחים המוצלחים ביותר בדרך כלל חלביים. אז איך בוחרים את הקייטרינג הנכון?

איך לבחור קייטרינג חלבי?

אחרי שהחלטתם ללכת על קייטרינג חלבי, הגיע הזמן להתחיל לחפש את הקייטרינג שיתאים לכם בול. לפני שאתם מתקשרים למספר הראשון שפוגש אתכם בגוגל, ישנם כמה דגשים שכאי לשים אליהם לב. הרי בסוף אחד הדברים שהכי זוכרים מאירוע, זה האוכל.

קייטרינג חלבי – מה חשוב לבדוק:

  • ענייני כשרות – גם אם לא מדובר בבשר, הרבה אירועים מכילים בתוך רשימת המוזמנים גם אורחים השומרים על כשרות ברמות שונות. כדי להסיר כל ספק ולוודא שכל האורחים יוכלו להתכבד, כדאי לברר אילו תעודות כשרות מחזיק הקייטרינג.

  • האפשרות להיערך למספר האורחים הצפוי – אחד הנושאים הראשונים שצריכים לעלות יהיה כמובן מספר האורחים, והאם הקייטרינג מנוסה בסדר גודל כזה של אירועים.

  • המלצות וביקורות – הודות לאינטרנט, אנחנו לא צריכים לנסות להקשיב לתחושות הבטן שלנו ויכולים לקרוא ביקורות של לקוחות עבר. זוהי בהחלט האינדיקציה הטובה ביותר שיכולה להיות לגבי כל עסק עובד. 

עובדת בונוס: עסק הבטוח באיכות מוצריו ושירותו, יקל עליכם את החיפוש ויפרסם מקום לביקורות באתר שלו.

כמה זה עולה בממוצע?

מחיר הזמנת קייטרינג תלוי כמובן בגודל האירוע ומספר המוזמנים, הוא נקבע לרוב גם בהתאם לחומרי הגלם בהם משתמשים. מחיר קייטרינג חלבי על בסיס מנות דגים וגבינות לרוב ינוע בממוצע בין 100 ל- 140ש"ח לאדם. לעומת זאת, קייטרינג חלבי על בסיס פסטות וסלטים יהיה כמובן זול יותר ומחירו ינוע בין 60 ל- 100ש"ח לאדם בממוצע. 

לרוב תהיה אופציה של הזמנת מגשי אירוח ואז המחירים יהיו לגמרי שונים. 

מהם היתרונות של חברת קונפטיטו

עם ניסיון של 10 שנים בתחום הקולינריה והקייטרינג, חברת קונפטיטו מבטיחה לכם חוויית שירות מהטובות ביותר בארץ. מלבד זאת, על טעמים מופלאים וטריות לא מתפשרת כזו – אף אחד לא ירצה להתווכח. 

חברת קונפטיטו תוכל להעניק לכם שירות בכל רחבי הארץ מבלי יוצא מן הכלל.
תופתעו לגלות מגוון עצום של מנות שנבחרו בקפידה לאורך השנים והיום מגישות לכם חופש בחירה גדול, כך שכל בחירה תהיה הבחירה הנכונה.

בשורה התחתונה, עם קייטרינג בחסות קונפטיטו, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם עומד להיות הצלחה מסחררת. 

לפרטים נוספים היכנסו לאתר החברה https://conappetito.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך