יובלים אשדוד – מקימים תשתיות מים וביוב ברובע פארק לכיש בעלות 30 מיליון ₪

ב"יובלים" אשדוד לא טומנים ידם בצלחת, וכבר החלו בפרויקט לפיתוח תשתיות ברובע פארק לכיש בהיקף של 35 מיליון שקלים. מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך: "התשתיות ברובע זה יבטיחו כי התושבים יהנו מהולכת מים ברמה גבוהה".

"יובלים אשדוד" – החל בפרויקט לפיתוח תשתיות ברובע פארק לכיש בהיקף של כ-35 מיליון ₪.  פיתוח רובע פארק לכיש כולל הנחת תשתיות מים וביוב היקפיות המחברות את תשתיות הרובע לכלל מערכת הולכת המים והשפכים בעיר, וכן  הקמת תשתיות בכל חלקי הרובע. כמו כן ברובע תוקם תחנת שאיבה לביוב  אשר תאפשר הולכת שפכים ברמה גבוהה תוך שמירה מרבית על איכות הסביבה.

במקביל לעבודות בפארק לכיש מבצע "יובלים אשדוד"  פרויקטים במתחמים החדשים המוקמים בהתאם לתוכנית האב של העיר, בהם: הקמת קו מים באזור התעשייה הצפוני, פיתוח תשתיות ברובע המיוחד לרבות הריסה והקמה מחדש של תחנת שאיבה לביוב , תכנון מאגר מים ותחנת שאיבה למים בחלק הדרומי של העיר, הנחת קו מים בקוטר 36 צול בצפון העיר על מנת להתאים את תשתיות המים והביוב להתפתחות העתידית של העיר, המשך הנחת קו ביוב מקביל לאורך שדרות בני ברית להולכה מיטבית ואמינה ועוד.
מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך:" מדובר בפרויקט נוסף בסדר גודל עצום  שמיישם התאגיד במסגרת פיתוח תשתיות המים והביוב בכל המתחמים החדשים בעיר. התשתיות החדשות בפארק לכיש יבטיחו כי גם תושבי רובע זה כמו כל לקוחות יובלים אשדוד  במתחמים החדשים ובשכונות הוותיקות ייהנו מהולכת מים ושפכים ברמה הגבוהה ביותר".

בצילום: הדמיה של תחנת שאיבה בפארק לכיש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך