אירוע קשה הבוקר

שלושה נפגעים מהם שניים במצב קשה בשריפה שפרצה הבוקר בדירה באשדוד

מהדירה בקומה השנייה חולצו שלושה גברים צעירים בהכרה מלאה, גבר כבן 30 שסבל מכ- 50% ולאחר ששאף עשן, צעיר נוסף בשנות העשרים עם כ- 30% כווית ושאיפת עשן והשלישי לאחר ששאף עשן. שמצבם של שניים קשה והשלישי בינוני.
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אירוע קשה בו נפגעו שלושה אנשים, בינהם שניים במצב קשה אירוע הבוקר באשדוד ברחוב הרב שאולי, עת פרצה שריפה בדירה ואחד מהם עם 50 אחוזי כוויות, לוחמי האש של תחנת אשדוד פועלים בשריפת דירה עם לכודים ברח הרב שאולי.בננין בן 4 קומות.

מכיבוי והצלה אשדוד נמסר: "בהגיעם למקום הבחינו הלוחמים בעשן רב מדירה בקומה השנייה ובחלונות הדירה ישנם אנשים לכודים .
לוחמי האש חדרו לדירה וזיהו מוקד שריפה באחד מחדרי הבית כמו כן עשן רב בכל חלל הבית. לוחמי האש מיד החלו בפעלות חילוץ וחילצו שלושה לכודים מהדירה הבוערת והעוברו לטיפול מד"א. מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה מוסר: לוחמי האש של המשמרת תרגלו היום באותו רחוב אימון של חילוץ לכודים והנה עכשיו זה קורה. פעולה מהירה של הלוחמים הצילה את חייהם של אנשי הבית. המדובר באירוע מורכב בגלל עשן רב האזרחים הונחו להסתגר במידת הצורך עד לשחרור העשן. לוחמי האש סרקו את כלל הדירות בקומה כולל קומה מתחת ומעל ודיווחו על כך שלא נמצאו לכודים.

דובר מד"א, זכי הלר : בשעה 05:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על שריפה בדירה בקומה השנייה בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הרב שאולי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לשלושה נפגעים ומפנים לבתי החולים שיבא בתל השומר ואסותא באשדוד, גבר כבן 30 במצב קשה, עם כ- 50% כוויות בדרגות ב' ו- ג' בפלג גופו העליון, מורדם ומונשם (לשיבא), צעיר כבן 22 במצב קשה, עם כ- 30% כוויות בדרגה ב' בפלג גופו העליון ולאחר ששאף עשן, וצעיר נוסף בשנות העשרים במצב בינוני, לאחר ששאף עשן.

הפאראמדיקים של מד"א יהודה שושנה וחיים לוין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן סמיך בדירה בקומה השנייה, הבניין היה עפוף עשן ורוב הדיירים חילצו את עצמם מהדירות וחלקם חולצו, מהדירה בקומה השנייה חולצו שלושה גברים צעירים, בהכרה מלאה, גבר כבן 30 סבל מכ- 50% ולאחר ששאף עשן , צעיר נוסף בשנות העשרים היה עם כ- 30% כווית ושאיפת עשן והשלישי לאחר ששאף עשן, הענקנו לנפגעים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם של שניים קשה והשלישי בינוני."

מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לשלושה נפגעים כתוצאה משריפה בדירת מגורים ברחוב הרב שאולי באשדוד. בני מנלה חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בשריפה בדירת מגורים בקומה השלישית מתוך 4 קומות, צוות לוחמי אש פעלו בזירה וחילצו את הלכודים". טל מור חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירה לשני נפגעים במצב קשה ונפגע נוסף במצב בנוני בגילאי 25 שסבלו מכוויות ושאיפות עשן, לאחר מכן הם פונו לביה"ח בניידות טיפול נמרץ".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך