הפסד לפרוטוקול

במשחק לפרוטוקול בלבד בין שתי קבוצות שנשארו כבר בליגה, גברה קריית-שמונה על מ.ס אשדוד, באשדוד, בתוצאה 1:3.
צילום: טל אקוקה.

כשמדברים על משחק לפרוטוקול מדברים על משחק שכזה. מ.ס אשדוד אירחה את קריית-שמונה, הערב, ראשון, במסגרת הפלייאוף התחתון, כששתי הקבוצות כבר הבטיחו עוד עונה בליגת העל. זה היה משחק בעיקר לתת דקות משחק לשחקנים שלא קיבלו. בסיום נרשם בפרוטוקול כי אשדוד נוצחה 3:1 על ידי קריית-שמונה.

קרית-שמונה עלתה ראשונה על הלוח. מוחמד שכר (דקה 26) קיבל כדור משבירו, הגיע עד חסון והעלה ל-0:1. קני סייף כמעט השווה כעבור 2 דקות, אבל הכדור שלו הגיע סמוך לקורה. בדקה ה-31 אשדוד השוותה. יעקב בריהון הקדים את מורגן ומצא את קעטבי שבעט פנימה 1:1. 7 דקות לסיום המחצית אשדוד כמעט עשתה מהפך. סייף הסיט בעקב לבריהון שהמשיך לקעטבי. האחרון בעט מקרוב, אבל נדב זמיר שוער האורחים, הציל. ההצלה הזו הורידה את הקבוצות עם שער לכל אחת מהן למחצית.

צילום: טל אקוקה.

מ.ס אשדוד פתחה את המחצית השנייה בלחץ על שער קריית-שמונה. סבג (47) בעט כדור שכבר היה בדרך לשער וחמק לחוץ.  יעקב בריהון המצוין (50) שלח כדור לקורה. השער היה באוויר, אבל הוא הגיע דווקא מהצד השני. שכר (61) הצליח תוך כדי שכיבה למסור לשבירו שכבש את השני של קריית-שמונה.

בן מיזן נכנס מצוין כמחליף באשדוד. 2 דקות לאחר כניסתו (72) הוא הגביה כדור מצוין לקטעבי שהיה חייב לעשות מזה שוויון, אבל הגנת קריית-שמונה הרחיקה. סהר חסון ניפק את הצלת המשחק (74). שכר נגח כדור מקרוב וחסון באינסטינקט מדהים הדף שער בטוח לקרן. אשדוד ניסתה להשיג נקודה מהמשחק בדקות שנותרו, כולל הצלה של זמיר (82) מבעיטה של ברשצקי מקרוב והחמצה בבעיטה גדולה (84) של ג'אבר. אבל כאמור הייתה זו קריית-שמונה שחזרה הביתה עם יותר שערים לזכותה, כולל  עוד שער בתוספת הזמן (1:3), ועם ניצחון במשחק לפרוטוקול.

מ.ס אשדוד: חסון, זסנו, צבטקוביץ', דיבה, גיל כהן (ג'אבר, 62), סייף, אבו עקל (בילו, 62), הרוש (ברשצקי, 70), סבג, בריהון (מיזן, 70), קעטבי (אופורי, 77).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך