העירייה על התושב שהצית את עצמו: "פנה לגורמים בעירייה בנושא דיור, שליוו אותו למיצוי זכויותיו בנושא"

בעקבות האירוע הקשה שארע הבוקר ברחבת העירייה, בו הצית אדם בשנות בגיל 62 לחייו את עצמו. בבית החולים נאבקים על חייו.
צילום: איחוד הצלה.

עיריית אשדוד הוציאה הודעה בעקבות האירוע הקשה שארע הבוקר ברחבת העירייה, בו הצית אדם בשנות בגיל 62 לחייו את עצמו והוא פונה במצב קשה לבית החולים אסותא אשדוד.

מהעירייה נמסר הודעה רשמית: "אנו מצטערים על נסיבות האירוע ומאחלים לתושב החלמה מלאה. מדובר בתושב שמפאת צנעת הפרט לא נוכל להרחיב בעניינו, אולם נציין שעד לפני 6 שנים היה מוכר ומטופל בשירותי הרווחה באשדוד, ולצערנו סירב להמשיך בטיפול בזמנו. לאחרונה פנה לגורמים בעירייה בנושא דיור, שליוו אותו למיצוי זכויותיו בנושא זה.

התושב הגיע הבוקר לבניין העיריה והופנה בליווי נציגת המחלקה המקצועית לקבלת סיוע, ותואמה לו פגישה מידית עם מנהלת יחידת האכלוס הממוקמת בבניין אחר להמשך טיפול בבקשתו. בדרכו לשם בכניסה לבניין העיריה הצית את עצמו. אנו ממשיכים לתחקר את כלל פרטי האירוע להפקת לקחים, ועומדים בקשר עם המשפחה ומעמידים לרשותם כל סיוע נדרש".

ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: בסביבות השעה 10:20 התקבל בביה"ח באמצעות מד"א אדם שסובל מכוויות חמורות בכל חלקי גופו ומצבו מוגדר גם כעת אנוש לאחר שככל הנראה הצית עצמו. בשעה זו עדיין נאבקים על חייו בביה"ח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך