ח״כ אלינה יאלוב לקחה חלק בטקס בבית העלמין לזכר יהודי ברית המועצות שנספו בשואה

חה״כ אלינה ברדץ׳-יאלוב (ישראל ביתנו), תושבת אשדוד, לקחה חלק בטקס בבית העלמין באשדוד לזכר יהודי ברית המועצות שנספו בשואה

חה״כ אלינה ברדץ׳-יאלוב (ישראל ביתנו), תושבת אשדוד, לקחה חלק בטקס בבית העלמין באשדוד לזכר יהודי ברית המועצות שנספו בשואה ״יום הזיכרון לשואה ולגבורה קשה לי במיוחד. חלק מהמשפחה שלי מצד אבי נספו בשואה וביום הזה אני נזכרת בהם וחושבת על מה שהם עברו. גם שני הסבים שלי נלחמו במלחמת העולם השנייה ואני כאן כדי להמשיך את הזיכרון האנושי.

אך היום הזה הוא גם מרגש עבורי, כי אני נזכרת ברגע בו העברנו פה אחד בוועדת העבודה והרווחה תוספת של יותר מ-2,500 ש״ח למענק השנתי של ניצולי השואה, שהייתה פרי יוזמתו של שר האוצר אביגדור ליברמן. עבורי זה החלק המשמעותי ביותר בכל הקריירה הפוליטית שלי, וכיו״ר ועדת המשנה לקידום וסיוע לאזרחים ותיקים ללא רשת ביטחון פנסיוני אני מתכוונת להמשיך לפעול לשיפור מעמדם של ניצולי השואה בארץ.

בנוסף אני מקדמת חוק שחשוב מאוד עבורי – הוספה לתוכנית הלימודים של בתי הספר גם את לימודי היסטוריית ושואת יהודי ברית המועצות לשעבר. מדובר על נרטיב בלתי נפרד ממדינת ישראל כיום, נרטיב שלצערי לא נלמד ובקושי מסופר״.

סגן ראש העיר אשדוד, אינג׳ שמעון כצנלסון, נכח גם כן באירוע והוסיף: ״אנחנו מתחייבים היום בפניכם, ניצולי השואה ומשפחותיהם, שסיפורכם לא יישכח. מוטלת עלינו משימת זיכרון השואה, הנצחת הנספים וסיפורי הגבורה של הניצולים. שדרת הזיכרון בבית העלמין שלנו כאן באשדוד, שהוקמה על ידי ארגוני הניצולים העירוניים, היא סמל לדורות הבאים שהעם היהודי כאן, בארצנו החופשית. העם יהודי זוכר ולעולם לא שוכח״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך