לבד בפסגה

כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה פתחה קבוצת הנוער של אשדוד פער של 3 נקודות בראשות הטבלה לאחר שניצלה את התיקו של מכבי פ"ת והתבוסה של מכבי ת"א.

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד לבד. לבד בפסגה הכוונה. קבוצת הנוער ניצחה 2:3 בחוץ את באר שבע וניצלה איבוד נקודות של יריבותיה לצמרת בכדי לפתוח פער של 3 נקודות מהמקום השני.

אשדוד יצאה כאמור לבאר שבע ועלתה ליתרון בדקה ה-15 מפנדל של סהר רביבו. עברו רק 4 דקות ואשדוד כבר הובילה 0:2 לאחר שמיכאל בן עמי נגח לרשת. באר שבע חזרה בדקה ה-21 ל-1:2 אבל עברה רק דקה ואשדוד ירדה עם השער השלישי שלה כשאדיר לוי בעט כדור מסובב לרשת לאחר מסירה של אברג'יל. במחצית השנייה באר שבע צימקה ל-2:3, אבל זו הייתה גם תוצאת המשחק.

בסיום גילו השחקנים של אלי לוי כי היריבות שלהם הפסידו נקודות. מכבי פ"ת סיימה בתיקו 1:1 מול נס ציונה ומכבי ת"א הובסה 5:0 על ידי הפועל ת"א. אשדוד ראשונה עם פער של 3 נקודות לפני מכבי פ"ת. עד לסיום העונה נותרו 4 מחזורים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך