חוזרים הביתה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד גברה 35:31 בסדרת חצי הגמר יד על מכבי ראשל"צ, בראשל"צ והחזירה את את ירון הביתיות. כרגע הסדרה עומדת על 1:1.
צילום : Moshe Dahan.
לוחמים כבר אמרנו?  ווינרים כבר אמרנו??? אז נותר רק להתרפק על הניצחון הכל כך חשוב ומתוק בבית מכבי היום, שישי, על הצהובים של מכבי ראשל״צ 35-31, בסדרת חצי הגמר יד. כעת הסדרה עומדת על 1:1, ויתרון הביתיות חוזר לאשדוד.
האדומים מאשדוד עלו לפרקט בידיעה שאין מקום לטעויות אחרי ההפסד המאכזב ביום שני האחרון בבית. הנחישות והמאמץ הגדול של השחקנים לאורך כל 60 הדקות, ובעיקר האמונה שאפשר לנצח עשו את שלהם ואכן האדומים עשו את זה ועוד בחוץ. יום שני הקרוב, הקבוצות יפגשו שוב במקיף ט׳ למשחק מספר שלוש.
הבקיעו לזכות אשדוד: עמית סטלמן עם 8 שערים, עמרי קושמרו וסטפן אילי׳ץ עם 6 שערים כ״א, ריסטו וויצ׳יץ עם 5 שערים, שחר לוין עם 4 שערים, ניבו לוי ועומר גרא עם שני שערים כ״א, איתי סוויסה ואלכסנדר בביץ עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך