ערב עצמאות

חוגגים עצמאות – כל הפרטים על אירועי חגיגות ערב יום העצמאות באשדוד

בעירייה יפעילו ארבע במות. המופעים יורכבו מאומנים ויוצרים מקומיים, שתעוטר בכוכבי חוץ כמו עמיר בניון ואודיה אזולאי, עלותם לא תעלה על 70 אלף שקל כל אחד.

חגיגות העצמאות באשדוד יתקיימו בציר בילוי חדש שנבנה בעיר וכולל בימת נוער באמפי, במת הילדים ובמת משלנו בחניית חוף לידו (אחת בקצה הצפוני ואחת בקצה הדרומי) ובמה חסידית בפארק אלישבע. בהתאם להחלטת ראש העיר, יערך מופע זיקוקים אחד מ- 2 מקומות שונים בשעה 22:00 .בעירייה יפעילו ארבע במות שבהן המופעים המרכזיים יורכבו מאומנים ויוצרים מקומיים, שתעוטר בכוכבי חוץ כמו עמיר בניון ואודיה אזולאי, שעלותם לא תעלה על 70 אלף שקל כל אחד – כפי שהוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. כל הפרטים בפנים.

להלן הבמות והמופעים:
במת הנוער באמפי
פתיחת שערים בשעה 19:45. בתפריט: יורם סוויסה, קווין רובין, גל אדם, דן ביטון, עומר חזן, אודיה אזולאי תנעל את ההופעות, ולאחריה די.ג'י עד 2 בלילה.
הכניסה לאמפי רק בהרשמה מראש – לא תותר כניסה ללא כרטיס– https://ashdod.smarticket.co.il/event/9156

במת הילדים*
פתיחת שערים בחניית חוף לידו ב-20:15. לירון האווירון וקרקס ארנה, קופיקו, רוי בוי, זיקוקי דינור, מופע טיקטוק, הרקדת סלסה. סגירת במה בחצות.

במה משלנו
פתיחת שערים בחניית חוף לידו ב-20:15.

עומר רווח
להקות עירוניות- להקת היסטריה ,שיר דאנס ,להקת גרציה
להקת מרקם ,להקתשלום ישראל ,להקת תפוח בדבש
להקת סטודיו נוי דאנס ,להקת בלט פאנוב ,חן סיבוני
להקת פרחי אשדוד , להקת move ,קרקס דורטו
נקודת שבירה – סטאנדפ ,להקת עדי אבבה
אושרי אברג’ל, בן אושרי.

במה חסידית
פתיחת שערים בפארק אלישבע ב-20:15. להקת אדרבא עם אילן חביב, עמיר בניון, להקת אדרבא, אמיר אליהו, זיקוקין. סגירת במה בחצות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך