הוארך מעצרם של החשודים ברצח הצעיר מקלנסווה

מעצרם של השניים חיים ממן ויצחק צ'צלשוילי מאשדוד הוארך עד ה3 למאי וה28 לאפריל בהתאמה. הרקע הינו ככל הנראה סכסוך על חוב של סמים.
אסיר אזוק באזיקים

שעות ספורות לאחר הרצח בפארק של נור קושקוש מקלנסווה, שני החשודים – חיים ממן (בשנות ה-40 לחייו) ויצחק צ'צשוילי (57) – הובאו לבית משפט השלום באשקלון, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרם בשישה ימים. במשטרה מייחסים לשניים עבירות רצח וקשירת קשר לפשע, אך מבחינת החוקרים ממן הוא החשוד המרכזי.
החשד כאמור הוא כי הרקע לרצח הינו סכסוך פלילי בין המנוח לבין החשודים.

לאחר דיונים קצרים, שבהם יוצגו החשודים על ידי עורכי הדין חיים מקלר וז'אנה זייצב, מעצרו של ממן הוארך עד 3 במאי, בעוד מעצרו של צ'צשוילי הוארך עד 28 באפריל.
עו"ד מקלר שייצג את צ'צשוילי מסר בתגובה: "אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה, אך כבר בשלב זה נראה שחלקו בפרשה היה שולי".
עו"ד ז'אנה זייצב שמייצגת את ממן מטעם הסניגוריה: "מדובר באדם שמתמודד עם התמכרות לסמים. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך