סוללה לאופניים חשמליות באשדוד : תיקון יד 2 או סוללה חדשה

השימוש באופניים חשמליים הפך לנפוץ מאד. בתוך פחות מעשור המריא מספר המשתמשים בכלי הרכב הזה בצורה ניכרת. יחד עם זאת, כל מי שיש ברשותו אופניים חשמליים מודע ככל הנראה לעובדה שגם הסוללה הטובה והאיכותית ביותר מפסיקה לעבוד בסיכומו של עניין
תמונה : pixabay

החלפה של סוללה לאופניים חשמליות עשויה להיות יקרה למדיי. מה קובע את המחיר של הסוללה החשמלית לאופניים? איך צריך לבחור את הסוללה המתאימה? מה עדיף – בוללה יד 2, תיקון הסוללה או רכישת סוללה חדשה? על כל השאלות הללו נענה במאמר שלפניכם.

סוללה לאופניים חשמליות – איך נקבע המחיר ומה משפיע עליו

השוק של סוללות לאופניים חשמליות נמצא בגידול מתמיד, ובכל שנה מצטרפים אלפים רבים של רוכבים חדשים. מטבע הדברים, הרוכבים מגיעים מקבוצות אוכלוסייה שונות – עניות ועשירות, מבוגרות וצעירות. לא אחת נצפה הבעלים של אופניים חשמליים כשהוא מחפש כל דרך אפשרית להוזיל את עלויות הרכישה של הסוללה החשמלית לרכב. להלן הגורמים המשפיעים על מחיר הסוללה:

  1. סוג הסוללה: כשמדברים על סוג הסוללה מדברים על ההרכב שלה – האם מדובר בסוללת ליתיום ? האם בסוללה אחרת? ככל שהסוללה איכותית, כך המחיר יהיה גבוה יותר.
  2. התאמה למנוע של האופניים החשמליים: חשוב לבחור סוללה שמתאימה למנוע ולהספק של המנוע. בחירת סוללה חלשה תשפיע על אורך חיי הסוללה ועל הביצועים שלה. בחירת סוללה חזקה מדיי עלולה להשבית את המנוע לחלוטין.
  3. מצב הסוללה: סוללה משומשת או מחודשת היא אולי זולה יותר, אך הדבר גם כן עשוי להשפיע על אורך החיים שלה. אומנם טיפול איכותי יכול להאריך את חיי הסוללה, אבל התוצאות תהיינה הרבה פחות טובות מאלה של סוללה חדשה.

איך בוחרים את הסוללה המתאימה ביותר לאופניים

הבחירה של סוללה לאופניים חשמליות צריכה להתחשב בכמה גורמים. בראש וראשונה, הסוללה חייבת, כפי שכבר הוזכר, להתאים לסוג המנוע ולהספק שלו. סוללה חלשה מדיי או חזקה מדיי עלולות לפגוע בביצועים מצד אחד או במנוע עצמו מצד שני. ואולם בחירת הסוללה צריכה להתחשב גם ביכולות הכספיות של המשתמש ובאופי השימוש שהוא עושה באופניים החשמליים. סוללה מחודשת או סוללה יד 2 יכולות להספיק, אם המשתמש איננו עושה שימוש אינטנסיבי באופניים או המרחק שאותו הוא גומא ברכיבה איננו גדול. עם זאת, אם באופניים החשמליים נעשה שימוש אינטנסיבי הן מבחינת המרחק והן מבחינת אופי המסלול, הרי שהדבר הנכון והטוב ביותר לעשות הוא לרכוש סוללה חדשה לגמרי. יחד עם זאת, גם כשרוכשים סוללה חדשה מהניילון, חשוב להתאים אותי למנוע של האופניים. אם יש דבר אחד שממש צריך לגעת, הרי שהדבר הזה הוא שהמחיר חשוב, אבל חשוב גם לדעת מה מקבלים תמורת המחיר הזה. 

אם יש לך עניין וצורך בהחלפת סוללה לאופניים חשמליות זה המקום הנכון והמתאים ביותר עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד משמעותי בדרך לרכישת הסוללה הנכונה והמתאימה ביותר לאופניים החשמליים שלך. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך