אלון חזן יאמן את נבחרת ישראל

ועדת האיתור דנה בנושא והחליטה פה אחד להביא לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל את אלון חזן כמאמן הנבחרת הבוגרת. 
צילום ההתאחדות לכדורגל

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, הביא בפני ועדת האיתור – יו"ר ההתאחדות אורן חסון, חבר הנהלת ההתאחדות אלי אוחנה והמאמן אלי כהן – את מועמדותו של אלון חזן לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת. ועדת האיתור דנה בנושא והחליטה פה אחד להביא לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל את אלון חזן כמאמן הנבחרת הבוגרת.  ישיבת ההנהלה בנושא צפויה להיערך בזמן הקרוב, לאחריה תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות בניון, חסון וחזן.

אלון חזן: "אמתין לאישור הנהלת ההתאחדות למינויי לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת, אבל כבר עתה אני מבקש להודות על האמון שנתנו בי המנהל המקצועי יוסי בניון וחברי ועדת האיתור. בכל תפקיד בנבחרות אותי מילאתי, האמנתי תמיד בפוטנציאל של הכדורגל הישראלי. עשיתי דרך ארוכה, מלמדת, מעשירה, משפרת, ואין ספק שלהוביל את נבחרת ישראל הבוגרת זאת פסגת השאיפות של כל מי שבוחר בתפקיד המאמן".

קבוצתו לשעבר של חזן, מ.ס אשדוד בירכה אף היא: "גאווה עצומה! אלון חזן מונה למאמן נבחרת ישראל. חזן, שהחל את קריירת האימון שלו במ.ס אשדוד לפני שעבר לאמן את הנבחרות הצעירות, גדל בעיר והפך לאחד הסמלים של המועדון עם 151 הופעות במשך 5 עונות, בין השנים 1999-2004. המינוי של חזן למאמן נבחרת ישראל מהווה מקור גאווה לעיר אשדוד בכלל ולמועדון ספורט אשדוד בפרט. בהצלחה אלון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך