בן 66 נפל לפח אשפה מוטמן

ככל הנראה הוא ניסה לחלץ את צרור המפתחות שלו, וכאשר התכופף איבד שיווי משקל ונפל פנימה הוא חולץ ופונה במצב קל.

תגובה מהירה של שוטר מיחידת האופנועים במשטרת אשדוד וצוותי עיריית אשדוד, הובילה לחילוצו של תושב העיר כבן 66 שנפל לפח אשפה מוטמן והוא פונה במצב קל לבית החולים.

לפני זמן קצר התקבל במוקד המשטרה דיווח על אדם שככל הנראה נפל לפח אשפה מוטמן ברחוב אקסודוס בעיר אשדוד. שוטר מיחידת האופנועים של משטרת אשדוד, רס"ב יעקב בורודובסקי שקיבל את הקריאה, מיהר למקום והבחין בצוות שירותי אשפה של עיריית אשדוד שקיבל במקביל את הדיווח והחל להרים את המוטמן על מנת לאפשר את חילוץ האזרח.

מיד עם הנחת המוטמן על הקרקע ופתיחת חלקו התחתון, השוטר יעקב, החל להוציא את האשפה עד אשר הבחין בידיו של האזרח וחילץ אותו החוצה. הוא פונה במצב קל ע"י צוות מד"א שהגיע למקום. לאחר תחקור ראשוני של המקרה, עולה כי האזרח ככל הנראה ניסה לחלץ את צרור המפתחות שלו, וכאשר התכופף איבד שיווי משקל ונפל פנימה – המפתחות אותרו אף הם לאחר חיפושים במטרה להשיבם לאזרח.

במשטרה מציינים, "שיתוף הפעולה בין המשטרה לעירייה הוכיח עצמו פעם נוספת, תגובתם המהירה של שוטר יחידת האופנועים יחד עם צוותי העירייה הובילו לחילוצו המהיר של האזרח והעברתו לטיפול רפואי. אנו קוראים לתושבים לנקוט משנה זהירות ולהימנע מלהתכופף לתוך הפחים המוטמנים על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך