תאונות עבודה

לתאונות עבודה יכולות להיות השפעה ארוכת טווח על העובדים והמעסיקים. מהפציעות הפיזיות ועד לטראומה הפסיכולוגית, התאונות הללו אינן משהו שמישהו צריך לעבור. חשוב למעסיקים לנקוט באמצעי זהירות נוספים כדי להבטיח שעובדיהם בטוחים. הם צריכים לוודא שהם עומדים בכל תקנות והנחיות הבטיחות ולא חותכים פינות על מנת שעובדיהם יחזרו הביתה בשלום בסופו של יום
תמונה: freepik

בארצות הברית מתים בממוצע 115 אנשים מתאונות עבודה מדי יום. זה יותר ממספר האנשים שנהרגים בתאונות דרכים על בסיס שנתי.

בטיחות

בטיחות במקום העבודה חשובה מאוד לעובדים ולמעסיקים. מינהל הבטיחות והבריאות בעבודה (OSHA) קבע תקנות כדי להבטיח שמקומות העבודה בטוחים לעובדים.

תאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד ובכל זמן. הם הגורם המוביל למוות במקום העבודה.

תאונות עבודה מהוות דאגה גדולה עבור מעסיקים רבים. הם עלולים להוביל לאובדן פרודוקטיביות ולעלויות רפואיות גבוהות. על מנת להפחית את הסיכונים, על המעסיקים ליישם אמצעי בטיחות כגון הדרכות בטיחות, בדיקות בטיחות וחקירות תאונות.

תאונות עבודה מהוות דאגה גדולה למעסיקים. מינהל הבטיחות והבריאות בעבודה (OSHA) מגדיר תאונות עבודה כ"אירוע לא מכוון, בלתי צפוי, פתאומי, בלתי צפוי או בלתי נמנע שעלול לגרום לפציעה של עובד".

גורמים לתאונות עבודה

ישנם סוגים רבים ושונים של תאונות עבודה שיכולות לקרות. סכנות במקום העבודה הן סוג אחד של תאונות שיכולות להתרחש במקום עבודה. סכנות אלו כוללות כימיקלים, רעש, פציעות תנועה חוזרות ונשנות ועוד. סוגים נוספים של תאונות כוללים החלקות ונפילות, תקריות הקשורות למכונות ועוד.

תאונות עבודה מהוות דאגה מרכזית עבור מעסיקים ועובדים כאחד. בארצות הברית יש כ-4 מיליון פציעות עבודה בכל שנה. המספרים הללו רק גדלים ככל שמספר המשרות הדורשות עבודת כפיים גדל.

לפי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, בשנת 2016 נרשמו 4,836 תקריות קטלניות במקום העבודה בארצות הברית. המכון הלאומי לבטיחות ובריאות תעסוקתית (NIOSH) מעריך שמספר זה למעשה גבוה בהרבה מכיוון שמקרים רבים אינם מדווחים.

תאונות עבודה הן הגורם המוביל למוות עבור אנשים בגילאי 15 עד 29. זו לא רק בעיה בארצות הברית, אלא בעיה עולמית. פציעות בעבודה יכולות לקרות בכל עת, והן יכולות להיגרם מכל דבר, ממכונות ועד חומרים רעילים.

ישנם גורמים רבים לתאונות עבודה שעלולות להוביל להרוגים או לפציעות חמורות. אלו כוללים:

-חוסר בהכשרת בטיחות או ציוד

-ציוד מתוחזק גרוע

-סביבות עבודה לא בטוחות

-חשיפה לחומרים מסוכנים או כימיקלים

-רשלנות של מעסיקים

תאונות עבודה מהוות דאגה מרכזית במקום העבודה. הפציעות שקורות כתוצאה מתאונות עבודה יכולות לנוע בין קלות לקשות ולעיתים אף קטלניות.

הסוג הנפוץ ביותר של תאונת עבודה הוא פציעה כתוצאה ממגע עם חפץ או ציוד. זה עשוי לנבוע מהחלקה או מעידה על משטח רטוב, או ממגע עם ציוד כגון מחטים, מסורים או כימיקלים.

פציעות יכולות להתרחש גם מחשיפה לחומרים מזיקים כמו אסבסט, עופרת ובנזן. פציעות עלולות לקרות גם אם אתה מעורב באירוע אלימות במקום העבודה כגון הותקפת על ידי עובד או לקוח אחר.

למידע נוסף ביקרו באתר שלנו המרכז לתאונות עבודה ומחלות מקצוע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך