פעוטה בת שנתיים ננעלה ברכב באשדוד

האירוע התרחש בפארק אתגרים. היא חולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים. "הייתה המולה גדולה במקום, במאמץ רב פתחנו את הרכב", אמר כונן ידידים שחילץ אותה.

אתמול, רביעי, נתקל אפרים חליס, כונן ידידים, ברכב ובו פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה לעיני אמה, בפארק אתגרים באשדוד.

אפרים התחיל בפעולות הפתיחה והזניק כוננים נוספים. לידור שלו ואיציק בן דוד, כונני המרחב, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

לידור מתאר: "במהלך טיולי החג נתקל חברנו אפרים ברכב ובו פעוטה נעולה, הוא מיד הזניק אותנו והתחיל בפעולות הפתיחה. מדובר ברכב בעל נעילה מורכבת, ובנוסף ההמולה הרבה שהייתה במקום ממטיילים ובני משפחה, יצרו לחץ אדיר. בכוחות משותפים הצלחנו לשלוף את המפתח ולחלץ את הילדה כשמצבה טוב. זו ממש שמחת חג אמיתית להציל חיים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך